Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Hoi hoi ik zit met het volgend probleem.\r\nZo nu en dan als ik op internet wil krijg ik een rare melding.\r\nBijv. als ik via google een link aanklik heb ik bij de ene link wel verbinding en klik ik op een andere link maakt tie geen verbinding. Ik krijg dan steeds de volgende melding: Een schermpje waarop staat \'inbelverbinding\' en daar staat bij \'selecteer met welke service u verbinding wil maken\' vervolgens \' verbinding maken met\' en dan kan ik kiezen voor \'breedbandverbinding\' , dan kan ik nog aanvinken of ik automatisch verbinding wil. Dan kan ik kiezen voor \'Verbinding maken\' + \' Instellingen\' + \' offline werken\'.\r\n\r\nAls ik vervolgens klik op verbinding maken krijg ik weer een ander schermpje met daarop de melding \" verbinding maken via WAN-minipoort (PPPOE)\r\nDan wordt er vervolgens geprobeerd om verbinding te maken (denk ik) en krijg ik weer een ander schermpje waar vermeld wordt \"Verbinding maken via WAN-minipoort (PPPOE) Fout:815 kan breedbandverbinding NIET tot stand brengen omdat de externe server niet reageert. Dit word veroorzaakt door een ongeldige waarde voor het veld servicenaam.enz. enz.\r\n\r\nNu vraag ik me af wat hier aan de hand is want het gekke is dat als ik op mij werkbalk kijk en zie daar die 2 schermpjes voor de verbinding, word daar gewoon aangegeven dat ik wel degelijk verbonden ben met internet (lokaal en internet). En het is ook raar dat ik sommige links wel kan aanklikken en dan verbinding krijg en bij sommige links weer niet. Heb ook de modem al eens gereset maar ook dat mocht niet baten. heb voor zover ik weet ooit iets aparts geinstalleerd waardoor ik misschien geen internet meer zou hebben.\r\n\r\nDus, hoe kan dit? Wie weet raad, wie kan me helpen?\r\nIk werk met Vista en tot nog toe nooit zo\'n dergelijk probleem gehad. Dit speelt nu een paar dagen.\r\ndank alvast voor uw reactie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 Het klinkt als een virusinfectie. Laat een goede virusscanner eens een echte actieve scan maken? Ik hoorde recent van een vergelijkbaar probleem. In die situatie werkte alles prima, behalve als men probeerde een website gelinkt aan microsoft, zoals hotmail, te bezoeken.\r\n\r\n\r\n[QUOTE=Frankyboy64;482452]Hoi hoi ik zit met het volgend probleem.\r\nZo nu en dan als ik op internet wil krijg ik een rare melding.\r\nBijv. als ik via google een link aanklik heb ik bij de ene link wel verbinding en klik ik op een andere link maakt tie geen verbinding. Ik krijg dan steeds de volgende melding: Een schermpje waarop staat \'inbelverbinding\' en daar staat bij \'selecteer met welke service u verbinding wil maken\' vervolgens \' verbinding maken met\' en dan kan ik kiezen voor \'breedbandverbinding\' , dan kan ik nog aanvinken of ik automatisch verbinding wil. Dan kan ik kiezen voor \'Verbinding maken\' + \' Instellingen\' + \' offline werken\'.\r\n\r\nAls ik vervolgens klik op verbinding maken krijg ik weer een ander schermpje met daarop de melding \" verbinding maken via WAN-minipoort (PPPOE)\r\nDan wordt er vervolgens geprobeerd om verbinding te maken (denk ik) en krijg ik weer een ander schermpje waar vermeld wordt \"Verbinding maken via WAN-minipoort (PPPOE) Fout:815 kan breedbandverbinding NIET tot stand brengen omdat de externe server niet reageert. Dit word veroorzaakt door een ongeldige waarde voor het veld servicenaam.enz. enz.\r\n\r\nNu vraag ik me af wat hier aan de hand is want het gekke is dat als ik op mij werkbalk kijk en zie daar die 2 schermpjes voor de verbinding, word daar gewoon aangegeven dat ik wel degelijk verbonden ben met internet (lokaal en internet). En het is ook raar dat ik sommige links wel kan aanklikken en dan verbinding krijg en bij sommige links weer niet. Heb ook de modem al eens gereset maar ook dat mocht niet baten. heb voor zover ik weet ooit iets aparts geinstalleerd waardoor ik misschien geen internet meer zou hebben.\r\n\r\nDus, hoe kan dit? Wie weet raad, wie kan me helpen?\r\nIk werk met Vista en tot nog toe nooit zo\'n dergelijk probleem gehad. Dit speelt nu een paar dagen.\r\ndank alvast voor uw reactie[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2009 Hoi nesbit.\r\nBedankt voor je reactie. Ik heb van de week alles keer grondig gescand. Heb Nod32 (betaalversie) laten scannen op virus (had 2 infecties gevonden en verwijderd) Heb daarna ook nog het progje \'Malwarebytes\' laten scannen ook die vond het één en ander en ook verwijderd en heb ook nog Ad-Aware laten rondgaan en als laatste \'Spybot Search & Distroy er op los gelaten. Allemaal vonden ze wat en hebben het ook verwijderd. Ik moet bekennen dat ik daarna nog 1 maal er last van heb gehad en vanaf dien niet meer (afkloppen). Hoop dat het nu beter gaat maar ik weet nu niet echt waar het aan heeft gelegen. Was het een virusinfectie? Of misschien toch iets anders? In ieder geval hoop ik dat het niet meer terug komt want het is een vrij lastig probleem. Ik wil je alsnog bedanken voor je reactie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 september 2009 Geen ervaring hier, maar wat Googelen brengt me bij de volgende vragen:\n\nGaat het om Internet Explorer ?\nKijk eens bij \"[I]Extra - Internetopties - Verbindingen[/I]\". Staat daar iets ingesteld ?\nZo ja, noteer dat even voor de toekomst, en schakel daar alles uit.\n\nBij [I]Netwerkverbindingen[/I] in het [I]Configuratiescherm[/I], staat daar een verbinding die zoiets heet als [I]WAN Miniport [/I]of [I]PPPOE[/I] ?\n\n\nProbeer eventueel ook Firefox eens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2009 vergeet alles wat hier boven staat heb hetzelfde probleem gehad heb het met registery easy op kunnen lossen is daar erg handige software voor\r\n\r\nik weet dat je niet mag spammen maar heb ff link bijgevoegd zodat je niet hoeft te zoeken \r\nlink: [url]http://9802adhlvggpep5gh0pw3rcw1i.hop.clickbank.net/[/url]\r\n\r\nsorry administrators Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen