Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik ben bezig met het maken van een 2e website in Studio Webdesign 3 pro. Het probleem is dat ik sind kort, als ik je website bekijk in Windows Explorer, een groot deel van de tekst en objecten helemaal links in beeld staan. Ik heb overal gezocht of ik per ongeluk iets verandet heb in de instellingen, maar daar kan ik niks vinden. Opnieuw instaleren helpt niet en op een andere computer heb ik opeens de zelfde klachten.\r\nIk heb echt geen idee wat het zijn kan. \r\n\r\nPlease Help???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Kun je een linkje naar de site posten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 De site staat nog niet online, omdat hij er zo raar uit ziet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Dan moeten wij wel heel paranormaal begaafd zijn om te kunnen zien wat er waar waarom fout gaat. Maak een testlocatie aan en zet daar de \'foute\' site neer. Kun je gelijk testen of de site er in IE, FF en Google Chrome hetzelfde uitziet.\n\nWelke IE versie gebruik je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Zoveel vestand van computers heb ik niet om dat te kunnen begrijpen. Ik kan wel de Print Screen afbeeldingen doormailen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Heb je sinds kort toevallig een nieuwe versie van Internet Explorer?\n\nEn: ziet het er in Firefox en/of Chrome wel goed uit? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik heb geen nieuwere versie van Internet Explorrer, en het maakt geen verschil welke browser ik gebruik. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 [QUOTE=arjanso;482434]Zoveel vestand van computers heb ik niet om dat te kunnen begrijpen. Ik kan wel de Print Screen afbeeldingen doormailen.[/QUOTE]\r\n\r\nZo moeilijk is het volgens mij niet. Je zegt dat je de site nog niet online hebt gezet omdat die niet goed is. Doe dat wel, zodat wij kunnen kijken, in de broncode, wat mogelijk de oorzaak is van het probleem. Met een afbeelding of alleen jouw tekst/vraag zal het (bijna) onmogelijk zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Het probleem is dat het een website van ons bedrijf is, als ik hem online zet kom hij in de plaats van de website die nu op het net staat. Omdat wij een appartementenhuis hebben mag de huidige website niet weg. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Ik weet niet hoe dat bij jullie geregeld is, maar je kunt toch wel een nieuwe (sub)map aan maken als [url]www.website.nl/test[/url] ? Zet dan je site in test en geef ons de link door. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 De bedrijfslijder wil niet dat de (foute) website op het net komt met de kans dat de hudige website ook raar gaat doen. We zitten nog midden in het vakantieseizoen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Dit klinkt een beetje als: \"fietsenmaker, mijn fiets werkt niet\". En als de fietsenmaker dan wil kijken wat er is en een ritje wil maken, zeg je dat hij de fiets niet mag zien/gebruiken. \n\nHoe kunnen we dan helpen?? Te meer daar je zelf aangeeft:\n\n[quote]\nIk heb overal gezocht of ik per ongeluk iets verandet heb in de instellingen, maar daar kan ik niks vinden[/quote] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Meer dan foto\'s van de problemen doormailen mag ik niet. Al zie je op de website zelf ook niet meer dan dat ik met foto\'s kan laten zien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Het gaat om de [b]broncode[/b]. Daar staat kennelijk iets in, wat jouw probleem veroorzaakt. Als wij die niet mogen zien (hier als code of via een link naar de site), weet ik niet hoe we je kunnen helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 kan ik de broncode ook vinden als de site niet op het internet staat, gewoon in Studio webdesign?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Als het een bedrijfssite is zou ik serieus overwegen om HTML en CSS te leren...\n\nAls studio webdesign een beetje editor is moet je de broncode daar kunnen vinden. Anders via de browser als je de site daar in laat weergeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Stuur mij het wpp bestand maar even, dan zal ik er wel even naar kijken. Het is een bekend probleem tussen de voorbeeld functie van 3 en de uiteindelijke site. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 [QUOTE=FooBar;482460]Als het een bedrijfssite is zou ik serieus overwegen om HTML en CSS te leren...\r\n\r\nAls studio webdesign een beetje editor is moet je de broncode daar kunnen vinden. Anders via de browser als je de site daar in laat weergeven.[/QUOTE]\r\n\r\nDit heeft helaas niets te maken met het leren van HTML of CSS. SW 3 is een al wat ouder pakket met soms rare gedragingen in de huidige browsers wat met een paar simpele ingrepen is te verhelpen maar dan heb je wel het volledige *.wpp bestand nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 [QUOTE=servicje;482478]SW 3 is een al wat ouder pakket met soms rare gedragingen in de huidige browsers...[/QUOTE]\r\nDat bedoel ik. Als je zelf HTML en CSS kent heb je 100% controle over het eindresultaat en ben je niet overgelaten aan de grillen van een klaarblijkelijk slecht geprogrammeerd pakket. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Maar dat neemt niet weg dat er nog steeds heel goed mee te werken valt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen