Ga naar inhoud

Studio Webdesign 3 Pro

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het maken van een 2e website in Studio Webdesign 3 pro. Het probleem is dat ik sind kort, als ik je website bekijk in Windows Explorer, een groot deel van de tekst en objecten helemaal links in beeld staan. Ik heb overal gezocht of ik per ongeluk iets verandet heb in de instellingen, maar daar kan ik niks vinden. Opnieuw instaleren helpt niet en op een andere computer heb ik opeens de zelfde klachten.\r\nIk heb echt geen idee wat het zijn kan. \r\n\r\nPlease Help????
Link naar reactie
[QUOTE=arjanso;482434]Zoveel vestand van computers heb ik niet om dat te kunnen begrijpen. Ik kan wel de Print Screen afbeeldingen doormailen.[/QUOTE]\r\n\r\nZo moeilijk is het volgens mij niet. Je zegt dat je de site nog niet online hebt gezet omdat die niet goed is. Doe dat wel, zodat wij kunnen kijken, in de broncode, wat mogelijk de oorzaak is van het probleem. Met een afbeelding of alleen jouw tekst/vraag zal het (bijna) onmogelijk zijn.
Link naar reactie
Dit klinkt een beetje als: \"fietsenmaker, mijn fiets werkt niet\". En als de fietsenmaker dan wil kijken wat er is en een ritje wil maken, zeg je dat hij de fiets niet mag zien/gebruiken. \n\nHoe kunnen we dan helpen?? Te meer daar je zelf aangeeft:\n\n[quote]\nIk heb overal gezocht of ik per ongeluk iets verandet heb in de instellingen, maar daar kan ik niks vinden[/quote]
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;482460]Als het een bedrijfssite is zou ik serieus overwegen om HTML en CSS te leren...\r\n\r\nAls studio webdesign een beetje editor is moet je de broncode daar kunnen vinden. Anders via de browser als je de site daar in laat weergeven.[/QUOTE]\r\n\r\nDit heeft helaas niets te maken met het leren van HTML of CSS. SW 3 is een al wat ouder pakket met soms rare gedragingen in de huidige browsers wat met een paar simpele ingrepen is te verhelpen maar dan heb je wel het volledige *.wpp bestand nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...