Ga naar inhoud

Bewegings dedetectie software

Anoniem2

Aanbevolen berichten

8-| Hallo,\r\nIk ben op zoek naar bovengenoemde software, eerst en vooral voor op de vaste pc thuis, heb wel nog geen webcam( weet iemand goed en goedkoop merk), om mijn huis te bewaken; Webcam moet opspringen bij dedecteren van bewegingen en je moet kunnen controleren van op een andere plaats, {ook als het kan om verwittigd te worden, maar dat zal wel veel kosten zeker?} maar kom als ik al kan controleren van elders ben ik als tevreden.\r\nZou dit programma ook willen op mijn laptop waar wel een webcam ingebouwd zit, Acer Aspire 7530\r\n[B][U]Liefst gratis, maar dit zal veel gevraagd zijn, denk ik[/U][/B]\r\n:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Linda007;482362]8-| Hallo,\r\nIk ben op zoek naar bovengenoemde software, eerst en vooral voor op de vaste pc thuis, heb wel nog geen webcam( weet iemand goed en goedkoop merk), om mijn huis te bewaken; Webcam moet opspringen bij dedecteren van bewegingen en je moet kunnen controleren van op een andere plaats, {ook als het kan om verwittigd te worden, maar dat zal wel veel kosten zeker?} maar kom als ik al kan controleren van elders ben ik als tevreden.\r\nZou dit programma ook willen op mijn laptop waar wel een webcam ingebouwd zit, Acer Aspire 7530\r\n[B][U]Liefst gratis, maar dit zal veel gevraagd zijn, denk ik[/U][/B]\r\n:confused:[/QUOTE]\r\n\r\nopmerking: Ik zou bvb graag met mijn laptop(ergens anders, bvb plaats B) kunnen zien wat op de plaats van de vaste pc( bvb plaats A) gebeurt en vice versa\r\n\r\nDank je bij voorbaat;)
Link naar reactie
Ik heb er eentje gevonden. Er zijn wel 2 vereisten:\n- Je hebt vista nodig (sidebar)\n- Je hebt een logitec cam nodig\n\nIk weet niet of het helemaal naar behoren werkt. Maar achja het is gratis:\n[URL=\"http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=537a9c48-5055-4053-85bf-f6c38e69f55c&bt=1&pl=1\"]klik[/URL]\nIk heb trouwens ook gelezen daar dat je bij sommige cams een cdrom krijgt met zulk software.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...