Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben op zoek naar een nieuwe monitor. Ik heb nu een 17\" CRT. Ik gebruik de pc veel voor gamen (een goede response tijd is dus een pre). Ik zit op een arm lengte van de monitor en 22\" is voor mij dus wel de maximale grootte. \r\n\r\nZelf had ik onderstaande monitor in gedachte:\r\n\r\n[url]http://nl.lge.com/products/model/detail/22inch_w2261v.jhtml[/url]\r\n\r\nHeeft iemand hier ervaringen mee? Verder moet het scherm ook prettig zijn om gewoon te internetten, mailen, tekstverwerking etc.\r\n\r\nWeet iemand ook of de kleine letters goed te lezen zijn? Ik wil namelijk geen 24\" omdat dit ruimte technisch niet haalbaar is.\r\n\r\nOh ja mijn buurvrouw heeft onderstaande monitor. Vind ik zelf ook erg mooi alleen heb ik mijn twijfels mbt de responsetijd ivm gamen:\r\n\r\n[url]http://nl.lge.com/products/model/detail/22inch_w2242te.jhtml[/url]\r\n\r\nGraag jullie reacties.\r\n\r\nGroeten Wouter Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Die van je buurvrouw heeft een lagere resolutie (maar wel meer beeldoppervlak wegens 16:10 vs 16:9). Die 5 ms zou ik me niet zo blind op staren, veel lager dan dat kom je met TFT toch niet. Degene die jij op het oog hebt is wel full HD, maar heeft feitelijk minder oppervlak omdat hij qua beeldpunten alleen maar veel breder is, maar daar heb je in een desktopomgeving (internetten, office spul) veel minder aan omdat die vooral verticaal opgebouwd zijn. Of er moet een pivot functie op zitten, natuurlijk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Ok bedankt voor je reactie. Maar heb je dan bij Full HD dan last van het breedbeeld verhaal? Of merk je dat niet aan je desktopomgeving (vervormt het niet bedoel ik). \r\n\r\nWelke monitor is volgens jou het beste geschikt om te gamen? Andere merken zijn ook welkom :)\r\n\r\nGr. Wouter Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen