Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Af en toe als ik met mijn pc bezig ben krijgt mijn beeldscherm ineens geen signaal en hapert mijn geluid, dit duurt 5 tot 10 seconde en vervolgens gaat alles weer verder zoals normaal. Iemand een idee hoe dit komt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 heb je iets mageneetiesch er bij liggen/staan haal dat eens weg ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Geen magneten in de buurt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Een instabiele voeding misschien, omdat \'ie te licht is voor je systeem.\nLaat eens weten wat voor \'n PC je hebt, en wat er inzit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Acer Aspire M3641\n\nWindows Vista Home Premium Edition\nIntern geheugen 4096 MB\nIntern geheugentype DDR2 SDRAM\nGeheugenlayout 2 x 2048 MB\nNetwerkfunc... Gigabit Ethernet\nSoort optische drive DVD±RW DL\nProcessor-k... 2500 MHz\nChipset Nvidia MCP73PV\nProcessor Intel Core 2 Quad Q9300\nProcessorfa... Intel Core 2 Quad\nFront-side bus processor 1333 MHz\nGeïnstalle... processorcache 6 MB\nHarde schijf-intern Serial ATA\nTechnische details\nGeïntegreerde kaartlezer \nTotale opslagcapac... 1000 GB\nDedicated video memory 1024 MB\nIntegrated Video Adapter \nAantal HDMI-poorten 1\nType behuizing Tower\nVerbindingsmogelijkheden\nAantal IEEE 1394-/Firew... 1\nUSB 2.0 poort(en) 8\nSeriële poort(en) 0\nParallelle poort(en) 0\nPS/2 poort(en) 2\nVGA (D-Sub)poor... 1\nMicrofoon, line-in ingang \nAantal Ethernet LAN (RJ-45)-poo... 1\nDVI poort \nLuidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang 1\nVideogeheugen\nGrafische adapter NVIDIA GeForce GT120\nMaximum geheugen grafische adapter 2431 MB\n\nIk denk zelf niet dat het een te lichte voeding is gezien ik hem al bijna een jaar probleemloos gebruik voor deze pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2009 Zou een crash kunnen zijn van de videokaart driver, al heb je dan meestal dat het geluid doorloopt. Download eens de meest recente videokaart driver bij nvidia. ([url]http://www.nvidia.com/object/win7_winvista_32bit_190.62_whql.html[/url] Voor 32 bit vista)\n\nZijn er bepaalde omstandigheden wanneer het optreed, bepaalde programma\'s draaiend, zware belasting oid? Houd eens bij wat draait als het gebeurt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Elke keer dat het gebeurde was terwijl ik een spel aan het spelen was (World of Warcraft), maar ik doe eigenlijk niet veel meer op de PC dan spellen spelen. Overigens is het de laatste paar dagen helemaal opgehouden terwijl er niets specifieks is wat ik veranderd heb. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen