Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Hallo,\r\n\r\nIk ben bezig om al mijn vakantiefilms op DVD te zetten. Dat gaat prima.\r\nIk heb ook een template ontworpen in Photoshop CS3 voor het DVD hoesje.\r\n\r\nIk heb de exacte maten van een DVD cover opgemeten en op basis daarvan een template gemaakt in Photoshop.\r\n\r\nEchter, als ik wil afdrukken op 100% grootte dan blijft de tekst onscherp. Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat de tekst mooi scherp en duidelijk leesbaar blijft?\r\n\r\nHet .PSD bestand is hier te downloaden:\r\n[URL=\"www.event-productions.nl/JSD1985/DVD Cover Template.psd\"]www.event-productions.nl/JSD1985/DVD Cover Template.psd[/URL]\r\n\r\nAls iemand een goede oplossing weet hoor ik het graag.\r\n\r\nAls je wilt kan je dit template ook zelf gebruiken.\r\n\r\nGroet,\r\nJeroen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 ... en als je het lettertype er op 100% inzet?\n\n\n(overigens... ik het de template niet nodig, maar voor degene die hem wel graag zouden willen gebruiken is het wellicht handig als je de psd in lagen uploadt) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Wat bedoel je precies met op 100% zetten? \nHet lettertype is 100% geschaald in de breedte en lengte, als je dat bedoelt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik bedoel ... als je de tamplate op 100% zet en dan de tekst op een laag zet (dan is ie ook 100%) is het dan beter? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik zie dat het plaatje 72 dots per inch is.\nAls dat het origineel is, is dat te laag.\n\n300 DPI proberen ?\n\nHet kan ook zijn wat Reintje zegt, althans dat de letter iet [I]verschaald[/I] is. Dan krijg je ook dit effect. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Bedankt voor de reacties...het lag idd aan het aantal DPI. Deze staat nu op 300 en het komt er haarscherp uit. Ik had gewoon de standaardinstellingen gebruikt dus vandaar. Bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen