Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2009 Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Hoi,\r\n\r\nIk heb sinds een dag geen geluid meer op mijn laptop. Youtube beelden doen het wel, maar geen geluid. Radio live heeft geen geluid. CD met mediaplayer heeft geen geluid.\r\n\r\nVolumeregeling staat aan en hoogste volumestand.\r\nBij computerbeheer heb ik gekeken naar de volgende apparaten:\r\nAudicodecs, werkt correct\r\nLegacy-audiostuurprogramma\'s, werkt correct\r\nLegacy-videovastlegapparaten, werkt correct\r\nMediabeheerapparaten, werkt correct\r\nSoundMAX Integrated Digital Audio, werkt correct\r\nVideocodecs, werkt correct\r\n\r\nWat kan nu nog het probleem zijn? Wat zie ik als computerleek over het hoofd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb de Audiodriver van de site van Asus gedownload en laten updaten, dat hielp niet. Wat is plan B? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ok, ik heb inmiddels naast de nieuwe driver ook nog eens malware en spyware verwijderd. Dit waren er 3 die verwijderd zijn. Het probleem bleef alsnog....nu weet ik het even niet meer......iemand nog een wijze raad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ok, ik heb ook een virusscanner erop losgegooid. Geen bijzonderheden. \r\nNog steeds geen geluid.....\r\n\r\nKan iemand me helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Herstelpunt terug zetten naar een datum van voor het probleem b.v.\r\n\r\nDe juiste toetsencombinatie gebruiken op de audio weer te enablen, kijk ervoor in de manual. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 [QUOTE=Lange Pier;482249]Herstelpunt terug zetten naar een datum van voor het probleem b.v.\r\n\r\nDe juiste toetsencombinatie gebruiken op de audio weer te enablen, kijk ervoor in de manual.[/QUOTE]\r\n\r\nThanks, maar voordat ik dat ga doen. Ga ik eerst nog wat codecs downloaden, waarschijnlijk mis ik die. \r\nIk heb VLC player gedownload maar daarmee doet het geluid nog steeds niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Dan mis je ook geen codecs, VLC player gebruikt zijn eigen codecs.:o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 misschien liogt het aan je oordoppe of speakers controleer dat\r\nen met drivers opnieuw installeren bedoelt degen volgens mij echt verdwijdere en niet update;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 sorry voor typ foute Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik had vorige week hetzelfde probleem met mijn Asus P5B met Soundmax HD audio, direct na reboot na het upgraden van Skype.\n\nHerstelpunt terug werkte niet. :confused:\n\nUiteindelijk het simpel uittrekken van de luidspreker-plug, en vijf seconden later weer insteken, en ik had weer geluid :p\n\nJack-sensing was het probleem.....\n\nEdit:\nOh, een laptop.... dat vergat ik te lezen. :oops:\nIk neem dan aan dat er bij jouw instellingen voor Soundmax geen jack-sensing opties zijn ? ([I] Voorkeuren - AudioESP [/I]) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen