Ga naar inhoud

Geen geluid meer

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb sinds een dag geen geluid meer op mijn laptop. Youtube beelden doen het wel, maar geen geluid. Radio live heeft geen geluid. CD met mediaplayer heeft geen geluid.\r\n\r\nVolumeregeling staat aan en hoogste volumestand.\r\nBij computerbeheer heb ik gekeken naar de volgende apparaten:\r\nAudicodecs, werkt correct\r\nLegacy-audiostuurprogramma\'s, werkt correct\r\nLegacy-videovastlegapparaten, werkt correct\r\nMediabeheerapparaten, werkt correct\r\nSoundMAX Integrated Digital Audio, werkt correct\r\nVideocodecs, werkt correct\r\n\r\nWat kan nu nog het probleem zijn? Wat zie ik als computerleek over het hoofd?
Link naar reactie
[QUOTE=Lange Pier;482249]Herstelpunt terug zetten naar een datum van voor het probleem b.v.\r\n\r\nDe juiste toetsencombinatie gebruiken op de audio weer te enablen, kijk ervoor in de manual.[/QUOTE]\r\n\r\nThanks, maar voordat ik dat ga doen. Ga ik eerst nog wat codecs downloaden, waarschijnlijk mis ik die. \r\nIk heb VLC player gedownload maar daarmee doet het geluid nog steeds niet.
Link naar reactie
Ik had vorige week hetzelfde probleem met mijn Asus P5B met Soundmax HD audio, direct na reboot na het upgraden van Skype.\n\nHerstelpunt terug werkte niet. :confused:\n\nUiteindelijk het simpel uittrekken van de luidspreker-plug, en vijf seconden later weer insteken, en ik had weer geluid :p\n\nJack-sensing was het probleem.....\n\nEdit:\nOh, een laptop.... dat vergat ik te lezen. :oops:\nIk neem dan aan dat er bij jouw instellingen voor Soundmax geen jack-sensing opties zijn ? ([I] Voorkeuren - AudioESP [/I])
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...