Ga naar inhoud

Waarom lop internet explorer 8 steeds vast?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds ik IE 8 heb geinstalleerd lijkt het wel of mijn laptop steeds langzamer gaat.Sommige sites duren heel lang vooordat ze geladen zijn.Ook met Mozzilla is dit het geval.Wat kan ik hieraan doen??\r\nDe laptop heeft 1GB werkgeheugen en 80GB harddisk en Intel Celeron.\r\nLaat Ccleaner regelmatig een hoop rotzooi opruimen,maar het lijkt wel of hij steeds trager word.Wie kan mij helpen mijn laptop sneller te maken???????
Link naar reactie
Indien je Vista er op hebt staan, dan weet je uiteraard dat een Celeron processor en maar 1GB geheugen eigenlijk te traag is om goed te kunnen werken.... Verder wordt er dan ook nog een deel van het geheugen gebruikt door de grafische chip, dus hou je nog minder geheugen over dan die 1GB.\r\n\r\nAls je IE8 als upgrade hebt binnen gekregen, dan is de kans groot dat deze ook de oude invoegtoepassigen van IE7 gebruikt (of probeert te gebruiken) en [B]daar [/B]gaat het heel vaak fout.....\r\nGa eens in IE8 naar \'extra\' en dan naar \'invoegtoepassingen beheren\'. Schakel daar gewoon alle invoegtoepassingen uit waar geen Micrososft, Adobe of Sun microsystems achter staat.\r\nSluit IE8 uit en start deze opnieuw en probeer het nog eens, grote kans dat ie perfect werkt.
Link naar reactie
--------Wat heeft dit voor nut? Je hebt toch ook windows defender en een antivirus{GDATA heb ik }\r\n-----------------------------------------------------------------------\r\nWelke Windows ??? Vista vraagt om 2 GB {WINDOWS XP}\r\n\r\nen scannen met MBAM ...[url]http://www.malwarebytes.org/mbam.php[/url] free versie\r\n\r\nkan ook geen kwaad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...