Ga naar inhoud

na opstarten explorer crasht systeem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zit met een heel bijzonder probleem. Nadat de computer opgestart is en ik open IE dan crasht de computer en start opnieuw op. Voordat hij afsluit zie ik in een flits nog even een blauw scherm met daarop enige info, maar dit gaat te snel weg om daar nog iets zinnigs uit te halen.\r\n\r\nBij het opstarten gaat de computer automatisch een hardeschijf controle uitvoeren. Als ik IE niet opstart en gewoon andere dingen doe op mijn computer dan gaat het verder prima. Ook mail versturen via Outlook Express gaat normaal.\r\n\r\nWie o wie weet een oplossing?
Link naar reactie
Heb je IE 7 of hoger dan kan je proberen te starten met de snelkoppeling ergens in je Start menu \"[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\" om te zien of zo\'n invoegtoepassing (zeg maar Plug-in) de oorzaak is.\n\n\nWil je zien wat dat blauwe scherm (BSOD) voor een melding geeft, dan moet je de [I]automatische herstart bij fouten[/I] uitschakelen:\nRechtsklik daarvoor deze computer, kies \"[I]Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart- en herstelinstellingen[/I]\" en schakel \"[I]De computer automatisch opnieuw opstarten[/I]\" uit.\n\nJe kan ook eens in de logboeken kijken.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;481975]Heb je IE 7 of hoger dan kan je proberen te starten met de snelkoppeling ergens in je Start menu \"[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\" om te zien of zo\'n invoegtoepassing (zeg maar Plug-in) de oorzaak is.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nLocatie van IE zonder invoegtoepassingen:\r\nMenu Start -> (alle) Programma\'s -> Bureau Accessoires(rotwoord om te typen :P) -> Systeemwerkset -> Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...