Ga naar inhoud

van ubuntu naar windows

Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb paar dagen geleden een laptop geprobeert naar fabrieks instellingen te zetten alles ging goed toen ie alles verwijderde maar toen kwam er een error en stopte die ermee dus er stond geen besturingssysteem meer op nu heb ik ubuntu er op en dat is nu het enige besturingssysteem dat er nog op staat ik wil graag weer terug naar vista maar ik weet niet hoe normaal pakte die de recovery met alt f10 dat doet ie nu ook niet meer en ik heb geen recovery cd gemaakt is het nog mogelijk om vista terug te krijgen en als ik erecovery download voor acer wilt ie deze niet bij ubuntu istaleren dan krijg ik een fout melding \r\n\r\nmvg
Link naar reactie
deze melding krijg ik btw als ik erecovery wil instaleren\n\n\n[/home/steffi/.cache/.fr-5Qu7su/Acer eRecovery ManagementV2.0.2021.exe]\n End-of-central-directory signature not found. Either this file is not\n a zipfile, or it constitutes one disk of a multi-part archive. In the\n latter case the central directory and zipfile comment will be found on\n the last disk(s) of this archive.\nzipinfo: cannot find zipfile directory in one of /home/steffi/.cache/.fr-5Qu7su/Acer eRecovery ManagementV2.0.2021.exe or\n /home/steffi/.cache/.fr-5Qu7su/Acer eRecovery ManagementV2.0.2021.exe.zip, and cannot find /home/steffi/.cache/.fr-5Qu7su/Acer eRecovery ManagementV2.0.2021.exe.ZIP, period.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...