Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Beste forum bezoekers,\r\n\r\nik ben een jongen van twintig jaar oud met een neusje voor zaken. Onlangs heb ik een idee ontwikkelt voor het opzetten van een website en het maken van bijbehorende software. Ik kan zelf niet wachten om mijn intrede te maken in de zaken wereld en ik ben op zoek naar mensen die dit gevoel met mij delen.\r\n\r\nIk kijk uit naar een selectief groepje mensen die enthousiast word bij het idee om een onderneming op te zetten. Samen wil ik graag vanaf nul beginnen en kijken wat wij er van kunnen maken. Misschien komen wij niet verder dan alleen maar voorbesprekingen, maar niet geschoten is altijd mis, toch?\r\n\r\nAls het lukt om een zo een groep samen te stellen, wil ik een website opzetten die als nieuw onderdeel moet fungeren in de online sociale netwerken. Deze website zal vervolgens de basis zijn voor het creeeren van software en het aantrekken van andere ontwikkelaars en/of hun software. Graag weid ik hier verder over uit bij serieuze interresse.\r\nKriebelen jouw handen om iets te doen met je leven en heb je voldoende vaardigheden of creativiteit, laat het mij dan weten en misschien kunnen we samen iets neerzetten! Ik kan mij op computerfora niet anders voorstellen dan dat het krioelt van de ambitieuze en volhardende individuen.\r\n\r\nDit is absoluut geen opdracht voor een webdesigner of een software ontwerper! Dit is een bericht om mensen te leren kennen die nieuwschierig zijn naar succes en zakelijk meer uit het leven willen. Voldoe jij niet aan dit profiel, dan heeft het ook weinig zin om te reageren op deze post. Voldoe jij echter wel, een beetje of twijfel jij, laat het mij dan weten. Misschien heb je zelf ideeen of iets anders wat je graag naar de tafel zou brengen, ook dan hoor ik graag van je!\r\n\r\nOndernemers en enthousiastelingen, laat je horen! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 .... dit \'riekt\' ergens naar..... Waar naar? ik kan het niet zo gauw thuisbrengen, maar in ieder geval naar \'iets\' dat niet in dit forum thuis hoort....\r\nIk heb dit even doorgespeelt naar modje, zodat deze even kan behoordelen of dit hier hoort. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Dit is toch het topic voor \'overige software\' onderwerpen?\n\nEn misschien dat je toch een kleine aanwijzing kan geven van waar mijn post naar zou \'rieken\' hoewel je jouw vinger er niet compleet op kan leggen. Dan kan ik mijzelf in ieder geval verdedigen tegen jouw \'verdenkingen\'. Op deze manier maak je mijn post zwart voordat lezers een goed objectief oordeel kunnen vellen, dat is niet erg fijn zul je begrijpen.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 [QUOTE=Jonathan89;481942]Dit is toch het topic voor \'overige software\' onderwerpen?\r\n\r\nEn misschien dat je toch een kleine aanwijzing kan geven van waar mijn post naar zou \'rieken\' hoewel je jouw vinger er niet compleet op kan leggen. Dan kan ik mijzelf in ieder geval verdedigen tegen jouw \'verdenkingen\'. Op deze manier maak je mijn post zwart voordat lezers een goed objectief oordeel kunnen vellen, dat is niet erg fijn zul je begrijpen..[/QUOTE]\r\n\r\nDit is een forum voor mensen die bijvoorbeeld problemen hebben met hard- of software en in mijn ogen ben jij aan het proberen \'personeel\' te werven of mensen aan het zoeken die zakelijk met jou in zee willen gaan.\r\nHet komt [B]mij [/B]in ieder geval vreemd over zo\'n bericht in het forum van CID te zien.\r\nMisschien denk ik helemaal verkeerd, maar dat hoor ik dan wel van de moderator. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 N.m.m. qpc heb jij het bij het rechte eind.\n\nGroet, Theo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Sorry, ik was mij er niet van bewust dat iemand er aanstoot aan zou nemen dat ik op zoek ga naar software fanatiekelingen op een computerforum.\n\nNogmaals, ik vind het erg jammer dat je de lezers van mijn post op deze manier negatief beïnvloed. Je had ook een bericht naar de admin kunnen sturen zonder zelf er onder te posten wat jij er van vind..\n\nIk ben inderdaad op zoek naar mensen die met mij in zaken willen gaan. Als je eieren wilt, dan moet je bij de boer zijn toch? En volgens mij valt het op zetten van een website, niet onder de traditionele manier van zaken doen. Maar jij beoordeeld het alsof ik de laatste aanbiedingen van mijn supermakrt post :(\n\nIn mijn ogen is het allemaal vrij onschuldig. Ik ben gewoon een knul met een leuk idee voor een website, die op zoek is naar een aantal mensen met verstand van zaken die hetzelfde enhousiasme kunnen ontwikkelen om dit idee uit te werken. Vandaar dat ik ook is op computeridee ben gaan kijken onder het onderwerp \'overig\' in de categorie software. Bovendien is computeridee.nl niet een organisatie die word gedefinieerd door het verhelpen van computerproblemen, hoewel dit op het forum natuurlijk wel de boven toon voert. Echter is computeridee.nl een bedrijf wat zich op het totaal plaatje van alle ins- en outs rondom computers richt. Dit betekend dus niet dat iemand hier alleen maar met een probleem terecht mag.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 [QUOTE=Jonathan89;481956]Sorry, ik was mij er niet van bewust dat iemand er aanstoot aan zou nemen dat ik op zoek ga naar software fanatiekelingen op een computerforum.\r\n\r\nNogmaals, ik vind het erg jammer dat je de lezers van mijn post op deze manier negatief beïnvloed. Je had ook een bericht naar de admin kunnen sturen zonder zelf er onder te posten wat jij er van vind..\r\n\r\nIk ben inderdaad op zoek naar mensen die met mij in zaken willen gaan. Als je eieren wilt, dan moet je bij de boer zijn toch? En volgens mij valt het op zetten van een website, niet onder de traditionele manier van zaken doen. Maar jij beoordeeld het alsof ik de laatste aanbiedingen van mijn supermakrt post :(\r\n\r\nIn mijn ogen is het allemaal vrij onschuldig. Ik ben gewoon een knul met een leuk idee voor een website, die op zoek is naar een aantal mensen met verstand van zaken die hetzelfde enhousiasme kunnen ontwikkelen om dit idee uit te werken. Vandaar dat ik ook is op computeridee ben gaan kijken onder het onderwerp \'overig\' in de categorie software. Bovendien is computeridee.nl niet een organisatie die word gedefinieerd door het verhelpen van computerproblemen, hoewel dit op het forum natuurlijk wel de boven toon voert. Echter is computeridee.nl een bedrijf wat zich op het totaal plaatje van alle ins- en outs rondom computers richt. Dit betekend dus niet dat iemand hier alleen maar met een probleem terecht mag..[/QUOTE]\r\n\r\nSorry, ik alleen maar mijn mening gegeven en misschien heb ik het wel helemaal bij het verkeerde eind, maar gevoelsmatig heb ik het idee dat jouw bericht eerder onder \'personele gezocht\' hoort te staan op pagina\'s waar ze zo\'n rubriek hebben.\r\nMaar nogmaals, dit is mijn mening, misschien dat de moderator en anderen daar anders over denken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Hoewel ik het jammer vind dat je zo met dit gevoel omgaat, kan ik het wel goed begrijpen.\r\n\r\nBij het plaatsen van dit bericht was mijn dubio dan ook; plaatsen wij het onder \'personeel gezocht\' of onder \'software - overig\'. Maar aangezien ik niet op zoek ben naar personeel, leek het mij passender om dit onder de categorie te plaatsen die door de software enthousiastelingen het meest gelezen word en niet is gebonden aan een specifiek onderwerp dan software..\r\n\r\nMaar we zullen er inderdaad snel achter komen wat de admin hier van vind.\r\n\r\nIk hoop wel dat ik na al onze berichten dit topic opnieuw mag openen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 [QUOTE=Jonathan89;481956]Nogmaals, ik vind het erg jammer dat je de lezers van mijn post op deze manier negatief beïnvloed. Je had ook een bericht naar de admin kunnen sturen zonder zelf er onder te posten wat jij er van vind..[/QUOTE]\r\n\r\nBen het volledig met je eens dat qpc\'s bericht je post negatief beinvloed, maar in tegenstelling tot vele andere fora werkt het hier op deze manier. Hier wijzen we elkaar op dingen die niet goed zijn of volgens de huisregels niet mogen en zijn we erg recht voor z\'n raap. Voor nieuwkomers is dat vaak even wennen, maar zo werkt het nu eenmaal zo. Door dit principe is er echter maar één part-time moderator nodig en dat werkt prima.\r\n\r\nDat qpc het vindt \'rieken\' kan ik enigszins begrijpen: commerciele uitingen zijn hier namelijk niet toegestaan, maar laten we vooral even afwachten of Modje dit onderwerp daar ook onder vind vallen.\r\n\r\nPersoonlijk hoop ik dat je iemand kunt vinden om je project op te starten, want enthousiast ben je wel geloof ik. En dat enthousiasme versterkt het gevoel van \'onrecht\' in dit topic. Persoonlijk denk ik echter ook dat er hier maar weinig mensen zijn die echt geinteresseerd zijn in je plan, daar dit forum niet op gevorderde computergebruikers gericht is, maar voornamelijk op beginners. Uitzonderingen zoals mensen die hier alleen anderen helpen en zelf geen computerproblemen hebben daargelaten uiteraard. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Beste FooBar,\n\nbedankt voor je reactie want je verteld me zojuist precies wat ik graag weten wil. Mijn post hier is slechts een begin om mijzelf beter bekend te maken met de ICT wereld. Misschien dat jij dan ook weet wat voor forums of andere online ontmoetingsplekken er bestaan voor gevorderden als het om software ontwikkeling gaat? Of misschien heb je andere tips over plekken waar ik eens zou kunnen rondneuzen?\n\nGraag hoor ik van je! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Op tweakers.net hangt vanalles rond en hebben ze specifieke fora voor software en programmeren, dus daar zou je kunnen proberen.\r\n\r\nSpecifieke fora gericht op softwareontwikkeling zul je niet zo gauw vinden denk ik. Algemene programmeer fora ook niet; deze zijn meer gericht op één specifieke programmeertaal. Als je al weet in welke programmeertaal je de software wil ontwikkelen kun je natuurlijk ook eens zo\'n specifiek forum proberen.\r\n\r\nSucces! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Beste FooBar,\r\n\r\nik ben op zoek naar software die inhoudelijke systeemgegevens uit een smartphone kan weergeven op je reguliere pc. Dit klinkt misschien een beetje vaag. Toch hoop ik dat je me een zetje in de juiste richting kan geven als het gaat om online gemeenschappen of computertalen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Meer dan m\'n vorige bericht kan ik helaas niet voor je betekenen. Heb verder ook geen idee waar je nog meer zou kunnen proberen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik zie in principe niks commercieels in de oproep van Jonathan89. Wel vind ik dat als hier iets uit voort komt het buiten het forum om moet gaan. Oproepje vind ik prima, maar de verdere uitvoering kan dan elders. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen