Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik download soms filmpjes van youtube met any video dvd coverter. Maar nou vroeg ik me af hoe ik de beste kwaliteit uit het filmpje? Ik laat de filmpjes op een groot beamer scherm zien. Ik zet nu alles om in avi.\r\nHet is trouwens niet dringend. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Door achter de link &fmt=18 te plakken. De kwaliteit word een beetje beter. Je ziet niet een HEEL groot verschil. Meestal als je op youtube tutorials kijkt en je ziet de tekst beetje wazig door &fmt=18 word de tekst leesbaar. Ik weet niet zeker of hij dan ook hq download maar het valt te proberen. probeer ook &fmt=6. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Bedank, deze tip ga ik zeker gebruiken!\r\n\r\nMaar ik sta ook nog open voor meer ideeën. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 download: Youtube Downloader HD,\r\nje kunt de filmpjes in normale (youtube-kwaliteit), HQ en HD downloaden.\r\nEn met Hd heb je dan uiteraard de tot nu toe beste kwaliteit.\r\nMaar je kunt er alleen hd mee downloaden als het filmpje op youtube als hd staat.\r\nEen makkelijk en snel programma. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2009 Ook deze tip ga ik gebruiken! Heel erg bedankt\r\n\r\nMaar nu mijn vraag kan ik de tip van: michael91b in combinatie met Melvin1 gebruiken, oftewel heeft het zin om deze 2 tips samen te gebruiken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Je kunt het proberen! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen