Anoniem2 Geplaatst: 19 augustus 2009 Delen Geplaatst: 19 augustus 2009 Hallo iedereen,\r\n\r\nIk vind het nogal egoistisch om meteen te beginnen met mijn vraag, omdat dit mijn eerste post hier is, dus zal ik me eerst even voorstellen:\r\n\r\nIk ben Olav, 14 jaartjes oud, en heb al aardig wat jaartjes ervaring met pc\'s.\r\nAl sinds ik een kind was rommelde ik al met oude pentium 1/2 \'tjes.\r\nMijn huidige build is:\r\n\r\n-Antec three hundred case\r\n-MSI P43 Neo mobo\r\n-4gig kingston 800mhz ddr2 cl6\r\n-Q8200 @ 2.7GHz\r\n-Samsung spinpoint f1 1tb HDD\r\n-MSI NX7600GT (crap)\r\n-en trouwe lezer van IC\r\n\r\nen ik draai op \'t moment windows 7 rc 64bit, en dat was het wel zo\'n beetje....\r\n\r\n\r\nEn dan nu over naar mijn vraag:P \r\nIk wilde weten of hieriemand op CI toevallig nog een oud 939 moederbordje heeft liggen dat ik (voor weinig/niets) kan overnemen. Ik ben namelijk voor iemand als cadeau een pc\'tje aan \'t bouwen met wat oude spullen. O.A. een athlon 64 3500+. Ik was tot vandaag aan het proberen om een soort van half gestorven Asrock 939dual-sata2 te prepareren voor dat systeempje, maar hij vond me niet meer aardig en heeft zichzelf even door laten branden.\r\nEn toen deed hij het niet meer... Maar aangezien ik alle andere hardware wel al heb verzameld wil ik de build wel graag afmaken, en zodoende mijn vraag.\r\n\r\nIk hoop dat iemand me kan helpen!\r\n\r\ngroet,\r\n\r\nLP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2009 [QUOTE=LongusPilus;481803]Hallo iedereen,\n\nIk vind het nogal egoistisch om meteen te beginnen met mijn vraag, omdat dit mijn eerste post hier is[/QUOTE]\n\nMaak je geen zorgen; iedereen heeft een 1e post gehad. En voor vragen is dit forum ;-)\n\nOp je vraag heb ik, helaas, geen antwoord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 [QUOTE=Jeroenyboy22;481813]Marktplaats.nl?? ([URL]http://www.martkplaats.nl/[/URL])[/QUOTE]\r\n\r\nHeb ik ook al naar gekeken, maar ik heb niet \'t budget om +-50 euro uit te geven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik zie bij sommige winkels nog wel nieuwe s939 plankjes in de lijsten staan maar ze worden niet meer gemaakt en zijn dus rap aan het uitsterven. En nieuw zitten ze wel boven je budget. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 [QUOTE=LongusPilus;481827]Heb ik ook al naar gekeken, maar ik heb niet \'t budget om +-50 euro uit te geven.[/QUOTE]\r\n\r\nHieronder staat een nieuwe, precies voor jouw budget;\r\n\r\n[url]http://www.lcs-automation.nl/index.php?action=article&aid=2250[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 [QUOTE=qpc;481901]Hieronder staat een nieuwe, precies voor jouw budget;\r\n\r\n[url]http://www.lcs-automation.nl/index.php?action=article&aid=2250[/url][/QUOTE]\r\n\r\nVink ik heel stoer dat je dat voor me op heb gezocht, alleen eigenlijk zei ik dat ik niet het budget heb van 50 euro, en dat ik zowat blut ben:p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2009 [QUOTE=LongusPilus;481906]Vink ik heel stoer dat je dat voor me op heb gezocht, alleen eigenlijk zei ik dat ik niet het budget heb van 50 euro, en dat ik zowat blut ben:p[/QUOTE]\r\n\r\nTja, in dat geval...... Ik heb hier nog wel wat moederborden liggen, maar helaas nu even geen tijd om te kijken of ze wel werken.\r\nStuur me zaterdag even een PM om te vragen of ik er al eentje had kunnen testen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Hey allemaal,\n\nIk ben super blij dat ik voor de verzendkosten als enige kosten een moederbord (GA-K8NF-9) van qpc mag overnemen, wat ik echt super tof vind van hem!\nMaar toch ben ik nog niet tevreden, dus ga ik nog maar even door met zeuren... :P\nOp het moederbord dat ik hopelijk spoedig zal ontvangen zit helaas geen agp video slot en dat is wel jammer, want de enige videokaarten die ik heb liggen zijn allemaal agp.. nl. Geforce2 fx5500 en nog meer...\n\ndus hierbij mijn tweede vraag:\n\nheeft iemand nog ergens een oude PCIe x16 kaart liggen, specs boeien niet zo veel?\nliefst voor niet zo veel geld? zou echt top zijn!\n\ngrtz,\n\nLP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 [QUOTE=LongusPilus;482823]Hey allemaal,\r\n\r\nIk ben super blij dat ik voor de verzendkosten als enige kosten een moederbord (GA-K8NF-9) van qpc mag overnemen, wat ik echt super tof vind van hem!\r\nMaar toch ben ik nog niet tevreden, dus ga ik nog maar even door met zeuren... :P\r\nOp het moederbord dat ik hopelijk spoedig zal ontvangen zit helaas geen agp video slot en dat is wel jammer, want de enige videokaarten die ik heb liggen zijn allemaal agp.. nl. Geforce2 fx5500 en nog meer...\r\n\r\ndus hierbij mijn tweede vraag:\r\n\r\nheeft iemand nog ergens een oude PCIe x16 kaart liggen, specs boeien niet zo veel?\r\nliefst voor niet zo veel geld? zou echt top zijn!\r\n\r\ngrtz,\r\n\r\nLP[/QUOTE]\r\n\r\nVergeet je trouwens niet om jouw adresgegevens even via een PM aan mij door te geven? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 nope is goed! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2009 agp kaarten verkopen en van dat geld een nieuwe of gebruikte pcie videokaart kopen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen