Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 Beste mensen.. eindelijk goed nieuws.. een goede xp versie geïnstalleerd... Driver cd van Packard Bell gedownload (goede service!), de rest van de programma\'s erop gezet en alles doet het gelukkig prima!! Was gisteravond nog wel laat bezig.. Vanavond heeft de vader van de puber de laptop opgehaald en kon zijn dochter weer blij maken... Haar \"vrienden\" zullen haar wel gemist hebben op MSN!\r\nO ja, nog een waarschuwing.. Ik downloade Live Messenger en moest een code per sms doorsturen om verder te kunnen. Dit bleek achteraf een neppagina te zijn wat me zo 6 euro kostte aan 3 sms die ik binnen kreeg.... Dat krijg je als je vermoeid bezig blijft... \r\n\r\nIk wil jullie allen heel hartelijk danken voor het helpen met het probleem met die laptop en alle wijze lessen die ik van jullie heb gehad. Als er weer wat is meld ik me!!!\r\n\r\nTot op dit forum!! tot schrijfs!!\r\nGroetjes,\r\nWilleke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Jammer dat het met een verse Vista niet lukte :confused:\r\nIk denk dat je simpel \"iets meer tijd\" nodig had, want het had moeten kunnen natuurlijk, maar dat die tijdgeestjes je daar geen ruimte gunden :D\r\n\r\nHopen dat het zo werkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2009 Ja Erikdenhouter, bedankt voor al je reacties en het meedenken.. heb weer veel geleerd...\r\ngroetjes,\r\nWilleke Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen