Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Hallo, ik wil een nieuwe monitor (heb nu een 17\" :S).\r\nIk ga er vooral op gamen. Mijn videokaart is een Radeon HD4890. Ik speel crysis, en dat wil ik graag vloeiend kunnen spelen (weet niet tot hoe groot mijn beeldscherm dan mag zijn). Kunnen jullie kijken voor een mooie monitor van maximaal 200,-.\r\n\r\nbedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 wow bedankt voor het snelle reageren! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 zit hier een dvi kabel bij? ik zie het nergens staan... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Het blijft vreemd, ik heb laats een T190 bestelt en een DVI kabel( omdat er alleen VGA bij zou zijn ), thuis doe ik de doos open zit er een VGA-, DVI kabel bij plus een DVI-HDMI adapter. Erg netjes van Samsung maar wel 1 DVI kabel teveel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 [QUOTE=triskele;481550]Het blijft vreemd, ik heb laats een T190 bestelt en een DVI kabel( omdat er alleen VGA bij zou zijn ), thuis doe ik de doos open zit er een VGA-, DVI kabel bij plus een DVI-HDMI adapter. Erg netjes van Samsung maar wel 1 DVI kabel teveel.[/QUOTE]\r\n\r\nDas wel bale...\r\nEn deze monitor? Is dit wat? \r\n[url]http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-076575[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 [url]http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-067195[/url]\r\n\r\nZowel VGA als ook DVI kabel worden meegeleverd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Moet je dan niet ook letten op de responstijd voor een gamemonitor? Ik bedoel 2ms is toch beter dan 5ms, daar heb ik mijn monitor op gekozen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Laat je niet gek maken door de responstijd, daar wordt erg veel mee gesjoemeld.\r\nAlle goede merken hebben tegenwoordig een goede responstijd en kunnen perfect bewegende beelden weergeven.\r\nDe meest \'normale\' responstijd is 5ms, dat is normaal gesproken de tijd die nodig is om een pixel van zwart, naar wit en weer terug naar zwart te laten schakelen.\r\nVeel merken maken echter reclame met een lagere responstijd, vaak van 2ms, maar \'vergeten\' daarbij te vermelden (of zetten dat er erg klein bij), dat dit de gemeten tijd is tussen grijs naar grijs. Een tussenstap dus, waardoor het \'lijkt\' of deze monitor een betere responstijd heeft. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen