Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Ik zou graag weten hoe deze ([URL=\"http://andywibbels.com/images/stumbleupon.jpg\"]klik[/URL]) achtergrond maak. Het ziet er zo uit als in een tutorial... Anyway, ik gebruik photoshop cs3.\r\n\r\nAlvast dank. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 ik neem aan dat je die zwarte strepen bedoeld dat zijn scanlines \nbij blending options kan je een pattern uitzoeken die er op lijkt\nje kan ze ook zelf maken uiteraard.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 plaatjes dan maar...\n\n[ATTACH]14522[/ATTACH]\n\n\n\nMet een colorpicker (tool is wel gratis te downloaden op het internet of je opent het plaatje in photoshop en gebruikt daar de colorpicker) ga je na welke kleuren er precies zijn gebruikt...\n\n[ATTACH]14523[/ATTACH]\n\n\n\nDubbelklikken op de kleurenkiezer (linksonder) en voeg de beide kleuren die je net hebt gekregen met de colorpicker toe aan je stalen. Ze staan nu als het goed is direct ook in je kleurenkiezer... licht boven, donkerder onder.\n\n[ATTACH]14528[/ATTACH]\n\n\n\nKies het verloopgereedschap en trek met je muis van boven naar beneden op een transparante ondergrond\n\n\n(zie volgende post - ik kan maar 3 plaatjes in één post kwijt) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Als je geen partonen hebt, maak er dan eentje zoals dat hier op YouTube is te zien\n[url]http://www.youtube.com/watch?v=ZfBa7H6_WaU&feature=related[/url]\n\n[ATTACH]14526[/ATTACH]\n\nMaak een nieuwe laag\n\nKies patroonstempel > Bewerken > Vullen > Kies je patroon > OK\n\nis dit je resultaat\n\n[ATTACH]14527[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Wauw, Helemaal geweldig. Bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 :D Graag gedaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen