Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Kan iemand mij adviseren over het kiezen van videokaart etc etc....\r\nIk heb een tv van 107cm en wil graag helder beeld houden.\r\nIk heb nog geen computer dus een complete computer aanbieding zou het mooist zijn.\r\nBvd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Neem aan dat je de pc (onder andere) wilt gebruiken om games op te spelen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Ja klopt,grote games,maar vooral webcammen.\nMijn budget is 400 euro voor een nieuwe computer,maar bouw liever een goede kaart\nin een 2hands computer.\nIk wil graag weten of ik dus goed beeld kan krijgen op een goedkope eenvoudige computer.\nDus of een hele goede kaart van 300 a 400 euro.\nWat is het best? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Voor het gemak ga ik ervan uit dat je een LCD/Plasma TV hebt.Via HDMI kun je dan een PC/laptop aansluiten.Je moet in ieder geval een DVI-uit hebben op je PC.Een videokaart van 300 of 400 euro is misschien een beetje overkill voor een beetje redelijke PC.Bedenk tevens dat de webcam ook de mogelijkheden moet hebben om een knappe resolutie te draaien.Groter beeld betekent vaak mindere kwaliteit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen