Ga naar inhoud

Wel een verbinding, geen IE of Firefox.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem op een van de pc\'s die ik thuis heb. \r\nHierop draait Windows XP Home, deze is altijd goed bijgehouden kwa updaten etc.\r\n\r\nSinds 3 dagen kan ik hier niet meer met IE of Firefox een Webpagina laden, als ik via: Uitvoeren -> CMD -> ping [url]www.google.nl[/url] doe. Krijgt hij wel een antwoord van +/- 35 ms. Dus er is een verbinding.\r\nIE en Firefox staat NIET op Offline werken. De pc is nu bezit met een diepe scan op virusen, deze heeft tot nu toe nog niks gevonden.\r\n\r\nKan iemand mij hier advies op geven?\r\n\r\nAlvast bedankt! \r\n\r\nTimo van Wieren
Link naar reactie
Beveiligingssoftware wil nog wel eens gewoon blijven doen wat ze doen, al zet je ze uit, al laadt je de zichtbare programma\'s niet.\nSoms moet zelfs eerst een software echt gedé-installeerd worden om het probleem op te lossen.\n\nOok oude verwijderde software (Norton b.v.) wil nog wel eens dwars liggen door onverwijderde settings in het register. Dan moet je er een extra Norton verwijder-tooltje voor gebruiken om die resten kwijt te raken.\nDenk eens goed na of er op dat gebied iets verwijderd is ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;481242]Beveiligingssoftware wil nog wel eens gewoon blijven doen wat ze doen, al zet je ze uit, al laadt je de zichtbare programma\'s niet.\r\nSoms moet zelfs eerst een software echt gedé-installeerd worden om het probleem op te lossen.\r\n\r\nOok oude verwijderde software (Norton b.v.) wil nog wel eens dwars liggen door onverwijderde settings in het register.\r\nDenk eens goed na of er op dat gebied iets verwijderd is ?[/QUOTE]\r\n\r\nIk doe wel een volledig nieuwe Windows installatie.\r\nBedankt voor jullie antwoorden! Ik weet het antwoord nog niet. Helaas, maar niks aan te doen!
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;481249]Dat is wel rigoureus voor één probleem.... :confused:\r\nMaar ja, je weet zelf wat uiteindelijk het makkelijkst voor je is.\r\n\r\nIs een herstelpunt terugzetten trouwens geen optie ?[/QUOTE]\r\nIk ben nu al bezig met een nieuwe installatie, een herstelpunt terugzetten heb ik al 3 keer geprobeer, helaas hielp dit ook niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...