Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Hallo,\r\nIk wil graag mijn eigen pc bouwen, maar heb hier alleen niet zoveel verstand van. \r\n\r\nNu wil ik graag een pc waar ik een behoorlijk tijdje mee vooruit kan. Weet iemand misschien een goed moederbord? Ik wil er veel mee kunnen (ook gamen enz.) en het moet een snel moederbord zijn.\r\n\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Denk je dat je niet beter met de processorkeuze kunt beginnen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 [QUOTE=maartenreith;481098]Ik wil graag mijn eigen pc bouwen, maar heb hier alleen niet zoveel verstand van.[/QUOTE]Bedoel je samenstellen of ook het zelf assembleren?\r\n\r\nAls je er geen verstand van hebt, kun je het assembleren ook overlaten aan de shop waar je de onderdelen koopt. En qua samenstellen kun je hier wel advies krijgen, als je een budget opgeeft en zegt welke onderdelen je allemaal nodig hebt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen