Ga naar inhoud

Geluid kraakt van Z-3E geluidsset

Aanbevolen berichten

Hoi allen,\r\n\r\nIk heb een probleem met 1 box van mijn speakerset van Logitech. Ik had eerst een X230 van Logitech en toen ging mijn rechtse box storen en kraken. Geluid was zacht en niet om aan te horen. Dus ik dacht de box opgeblazen te hebben en heb dus een Z-3E gekocht van Logitech maar het probleem blijft hetzelfde. De Subwoofer en de linkse box doen het perfect alleen de rechtse box is slecht.\r\n\r\nMijn moederbord is een Asus P5k / EPU met een Realtek ALC883 geluidscodec.\r\n\r\nHeb zelf al 3 drivers geprobeerd. Heb ook het moederbord ontladen. Zodat alle statische elektriciteit weg is. (als die er al was) Ik zou niet meer weten waar het aan kan liggen. Als iemand een idee heeft hoor ik die graag.\r\n\r\nGroeten,\r\nKevin1990
Link naar reactie
Als er iets met het geluid aan de hand is, kan je beter eerst uitzoeken waar het probleem ligt. Waarschijnlijk ligt deze bij je geluidskaart. \n\nOmdat je met andere speakers hetzelfde probleem nog steeds hebt, kan het niet anders dan aan je geluidskaart liggen.\n\nAls je nog garantie hebt, zou ik er mee terug naar de winkel gaan, anders zou je toch een nieuwe moeten kopen..\n\nAls je een losse geluidskaart hebt, kan je mischien nog even proberen deze goed aan te drukken of op een andere aansluiting te zetten, mischien wil dat nog helpen. \n\nSucces, Erik
Link naar reactie
[QUOTE=kevin1990;481090]Hoi allen,\r\n\r\nIk heb een probleem met 1 box van mijn speakerset van Logitech. Ik had eerst een X230 van Logitech en toen ging mijn rechtse box storen en kraken. Geluid was zacht en niet om aan te horen. Dus ik dacht de box opgeblazen te hebben en heb dus een Z-3E gekocht van Logitech maar het probleem blijft hetzelfde. De Subwoofer en de linkse box doen het perfect alleen de rechtse box is slecht.\r\n\r\nMijn moederbord is een Asus P5k / EPU met een Realtek ALC883 geluidscodec.\r\n\r\nHeb zelf al 3 drivers geprobeerd. Heb ook het moederbord ontladen. Zodat alle statische elektriciteit weg is. (als die er al was) Ik zou niet meer weten waar het aan kan liggen. Als iemand een idee heeft hoor ik die graag.\r\n\r\nGroeten,\r\nKevin1990[/QUOTE]\r\n\r\nHet lijkt er op dat jouw aansluiting van het geluid op het moederbord zelf het probleem is.\r\nAls je aan de draad komt die in de pc zit, dus een klein beetje er uit trekt en dan weer terug drukt, hoor je dan verschil?\r\nZo ja, dan is die aansluiting waarschijnlijk kapot en zal je om moeten kijken naar een nieuwe (losse) geluidskaart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...