Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2009 Delen Geplaatst: 15 augustus 2009 Waarom staat Windows Vista en Windows 7 in 1 topic?\r\nJe kan hier toch beter 2 hoofdtopics van maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2009 dan kan je net zo goed ook voor elke linux versie een nieuw topic maken :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2009 Waarom? Win 95/98/ME is ook op één hoop gegooid, en dat is in de praktijk ook prima omdat die allemaal op dezelfde (DOS)kernel gebaseerd zijn. Eigenlijk is het dan zelfs vreemd dat Vista en Win7 apart worden genomen van Win2K en WinXP, die zijn namelijk allemaal op WinNT gebouwd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2009 Ik moet zeggen, kheb windows 7 RC X64 nu 2 weken draaien. en ik heb nog geen 1 probleem gehad. Ziet er goed uit, is gebruikers vriendelijk, draait erg snel. Meeste programma\'s werken erop en ik vind de compatible mode ook erg handig, want ik kan nu oudere games spelen die het in Vista niet deden. Dus ++ voor Windows 7.\r\n\r\nDat wou ik ff zeggen. (ook al is er geen probleem) ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen