Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2009 [QUOTE=qpc;482957]Hoezo????? heb je al een andere newsreader geprobeert?[/QUOTE]\r\n\r\ndit zou je wel eens moeten proberen ja, het kan erin zitten dat je verbinding gewoon niet meer toelaat (koperebedrading), en dat zou klote zijn, maar misschien ligt het aan je downloadprogramma (kheb geen idee hoe die nieuwsgroepen werken, dusja) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 [QUOTE=dd-ennis;481195]ik heb nu 8 verbindingen open staan alleen de snelheid blijft hetzelfde[/QUOTE]\r\n\r\nIk gebruikte ook grabit toen had ik maar 800kb terwijl ik 1600kb moest hebben. Bleek achteraf niet aan grabit te liggen maar aan de apparatuur die tussen me internet verbinding zat. Deze kwamen niet hoger qua doorvoer snelheid, ik heb nu een 300ns draadloze router en ook 300ns usb stekkers en me verbinding loopt nu op volledige snelheid. Ik ben echter Altzbin gaan gebruiken omdat deze gewoon alles voor je doet.\r\n\r\nIk heb ook een 20mb lijn woon vlak bij de centrale in rijswijk, ik gebruik ook eweka en je mag 8 threads (lijnen) tegelijk openzetten in je server instellingen in grabit of Altzbin. let ook op dat eweka ook uitleg heeft hoe en wat je in diverse usenet programma\'s moet instellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2009 vergeet alles wat hier boven staat heb hetzelfde probleem gehad heb het met registery easy op kunnen lossen is daar erg handige software voor\r\n\r\nik weet dat je niet mag spammen maar heb ff link bijgevoegd zodat je niet hoeft te zoeken \r\nlink: [url]http://9802adhlvggpep5gh0pw3rcw1i.hop.clickbank.net/[/url]\r\n\r\nsorry administrators Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen