Ga naar inhoud

frizbox remote usb

Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb van mijn provider een fritzbox fon wlan 7170 cadeau gekregen deze bevat een usb poort met software die ervoor zorgt dat alle apparaten automatisch worden herkend door elke pc.\r\n\r\nnu heb ik dat programma geïnstalleerd het programma start > de fritzbox word herkend> mijn usb apparaten worden herkend \r\n\r\nonder de apparaten staat \"klik hier om te verbinden\" als ik dat doe krijg ik een BSOD dat zo snel verdwijnt dat ik niet eens de tijd heb om een foto te maken \r\n\r\nnadat de pc opnieuw is opgestart word de volgende site geopend\r\n[IMG]http://lh6.ggpht.com/_AdYGLqrZ88w/SoVEnvdSANI/AAAAAAAABN0/ykqWkdtqFBo/s640/ScreenShot001.jpg[/IMG]\r\n\r\nmijn laptop is een acer aspire 6530G draait op windows XP het apparaat dat ik wil toevoegen is een sandisk cruzer usb stick
Link naar reactie
Sorry dat ik het hier nog niet heb vermeld maar ik heb zojuist een mail ontvangen van de \nAVM helpdesk. Het probleem was volgens hen dat ik een U3 usb stick gebruikte, ik er nu een van een vriend geleend en die doet het gewoon dus dat lijkt inderdaad de oorzaak te zijn, toch vind ik dat dit niet mag kunnen, er staat nergens vermeld dat je geen U3 mag gebruiken en nu krijg je gewoon ineens een BSOD \n\ntoch bedankt voor de moeite erik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...