Ga naar inhoud

Welke videokaart?

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb sinds kort een computer gekocht maar ik wil er een nieuwe videokaart in, alleen ik heb er 0 verstand van :p\r\n\r\nweten jullie een goede grafische kaart die rond de 100 euro is? \r\n\r\nSetup: \r\n\r\nMoederbord : Asus P5KPL-AM EPU\r\nChipset : Intel G31/G33/G35\r\nProcessor : Intel Core 2 Quad Q8200 @ 2333 MHz\r\nFysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )\r\nVideokaart : Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family\r\nHarde Schijf : WDC (1000 GB)\r\nHarde Schijf : Hitachi (1000 GB)\r\nDVD-Rom Station : HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40 ATA Device\r\nMonitor Type : LG Electronics L1715S - 17 inches\r\nNetwerkkaart : Attansic (Now owned by Atheros) Attansic (Now owned by Atheros)\r\nBesturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Premium Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
[quote=couch_potato;480655]Maar moeilijk leverbaar. Qua prestatie en prijs ontlopen ze elkaar weinig. Wel minder belastend voor de voeding.[/quote]Ik zie het, maar niet meer zo slecht als een maand of 2 geleden, ik heb 2 weken geleden er nl nog 2 gekocht voor m\'n zoon, die had ik in 3 dagen binnen. Bij [URL=\"http://www.4launch.nl/shop/#p-3-subshop-Componenten-hoofdcategorie-Videokaarten-subcategorie-PCI--e%20--%20ATI-order-null-filter-Radeon%20HD4770-image-ja-levertijd-null-tax-in\"]4Launch[/URL] hebben ze er trouwens zowaar 1 versie van op voorraad.
Link naar reactie
[QUOTE=dario101;480805]Aanbevolen Stroomtoevoer 450 W voor de HD4770\r\nDus ik denk niet dat deze het gaat redden...\r\n\r\nIs het handig om me stroomtoevoer te vernieuwen of een iets mindere kaart te kopen.\r\n\r\na.u.b suggesties :$[/QUOTE]\r\n\r\nIets mindere kaart is minder prestaties..... Zo\'n kaart zal dus ook bij de volgende nieuwe spellen eerder achter gaan lopen en vervangen moeten worden dan een sneller kaart.\r\nIk zou dus gewoon eerst een betere voeding plaatsen, bijvoorbeeld een 500 Watt voeding van een bekend merk en dan de kaart kopen die je maar wilt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...