Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 Hallo,\r\n\r\nIk ben gestopt met m\'n studie en ik ga een jaartje oppassen bij particulieren (3 dagen per week) Nou wil ik het een beetje professioneel aanpakken, o.a. ook voor mijn eigen administratie en de belasting. \r\n\r\nWeet iemand een (simpel) programma waarmee ik rekeningen kan opstellen? \r\nDe meeste programma\'s die ik op internet vind, zijn voor verkooprekeningen (dus met artikel, aantal, korting en btw erbij) \r\nIk wil alleen ergens kunnen invoeren hoeveel uur ik gewerkt heb op een dag, en dan maal het bedrag wat ik krijg (6 euro als de kinderen er zijn, 5 euro voor de uurtjes dat ik alleen ben en zij dus op school zitten) \r\n\r\nExcel doet \'t niet btw. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 [QUOTE=IrmZjeuh;480582]\r\nExcel doet \'t niet btw.[/QUOTE]\r\n\r\nWat doet Excel niet? Dat is een heel simpel programma en volgens mij prima geschikt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 Dan kan je dit als opzetje gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 [QUOTE=Obelix71;480604]Wat doet Excel niet? Dat is een heel simpel programma en volgens mij prima geschikt.[/QUOTE]\r\n\r\nHet is wel geschikt, maar het programma werkt niet. Er wordt een installatieproces gestart, vervolgens kan de cd niet worden gevonden (m\'n broer heeft MS Office destijds geïnstalleerd via zijn pc) en kan ik Excel niet openen.\r\nEen tijdje geleden heeft m\'n broer geprobeerd het te herstellen, maar sindsien krijg ik dezelfde melding bij Word en Outlook. Dus hij moet er even opnieuw naar kijken.\r\n:)\r\n\r\nDus ik heb ook niet zoveel aan het xls-bestand, aangezien ik niet kan openen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 En [url=http://www.openoffice.org/]OpenOffice[/url] ? \nHet spreadsheetprogramma (sCalc als ik me niet vergis) kan je daar ook voor gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen