Ga naar inhoud

Rekening opstellen [programma]

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben gestopt met m\'n studie en ik ga een jaartje oppassen bij particulieren (3 dagen per week) Nou wil ik het een beetje professioneel aanpakken, o.a. ook voor mijn eigen administratie en de belasting. \r\n\r\nWeet iemand een (simpel) programma waarmee ik rekeningen kan opstellen? \r\nDe meeste programma\'s die ik op internet vind, zijn voor verkooprekeningen (dus met artikel, aantal, korting en btw erbij) \r\nIk wil alleen ergens kunnen invoeren hoeveel uur ik gewerkt heb op een dag, en dan maal het bedrag wat ik krijg (6 euro als de kinderen er zijn, 5 euro voor de uurtjes dat ik alleen ben en zij dus op school zitten) \r\n\r\nExcel doet \'t niet btw.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;480604]Wat doet Excel niet? Dat is een heel simpel programma en volgens mij prima geschikt.[/QUOTE]\r\n\r\nHet is wel geschikt, maar het programma werkt niet. Er wordt een installatieproces gestart, vervolgens kan de cd niet worden gevonden (m\'n broer heeft MS Office destijds geïnstalleerd via zijn pc) en kan ik Excel niet openen.\r\nEen tijdje geleden heeft m\'n broer geprobeerd het te herstellen, maar sindsien krijg ik dezelfde melding bij Word en Outlook. Dus hij moet er even opnieuw naar kijken.\r\n:)\r\n\r\nDus ik heb ook niet zoveel aan het xls-bestand, aangezien ik niet kan openen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...