Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 Hallo,\r\n\r\nOp 11/08/09 toen ik mijn collectie games eens boven haalde vond ik het spel genaamd: Hooligans Storm Over Europe terug.\r\n\r\nAangezien ik het spel vroeger graag speelde, Heb ik besloten om het spel opnieuw terug te installeren op de pc.\r\n\r\nAlles ging perfect…De installatie was voltooid…! Toen ik het spel opstarten was alles nog perfect! Ik kon een profiel aan maken etc…\r\n\r\nToen ik de 1ste missie wou starten, En het spel ‘normaal gezien’ zou moeten beginnen te laden. Werd mijn scherm donker zwart, En sprong het spel uit.\r\n\r\nOp het spel staan de versie\'s waar op dit spel kan draaien: Windows 95 - 98 & MeXP\r\nIk zelf heb Xp.\r\n\r\nHet spel verwijderen & opnieuw installeren heb ik al geprobeerd, Maar zonder enig suc6.\r\n\r\nHier wat informatie...\r\nProcessor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66Ghz\r\nVideokaart: NVIDIA Geforce 7600 Gs\r\n\r\nOp het doosje van de game staat: (Icoon scherm) DirectX 8.0 Compatible 3D Graphics Card with 4mb Ram.\r\n\r\n(Icoon geluid) DirectX 8.0 compatible sound card\r\n\r\nMouse & Keyboard: 300mb Hard Drive space (min): Optional 56kbps\r\n\r\nBij het installeren van de game kan ik DirectX 8.0 downloaden, Wat ik ook gedaan heb! \r\n\r\nDe Cd zelf is nog in perfecte staat..\r\n\r\nKan er me iemand helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Ik heb het spel ook al proberen te laten draaien in compatibiliteitsmodus (Windows 95 – 98) Maar, Als ik hem probeer te laten draaien via 95 - 98 geeft hij me dit aan ( zie image)\r\n\r\n[url]http://img88.imageshack.us/img88/1498/naamloosdww.png[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen