Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 Goedendag,\r\n\r\nBij de beschrijving van mijn nieuwe laptop (Packard Bell ML61-B-151) stond dat ik op deze laptop ook Bluethooth had. Boven de F2 toets(ook wel erop) staat dan ook het bluetooth tekentje wat door de Fn toets te bereiken zou zijn.\r\nDe laptop reageert hier echter totaal niet op.\r\nVerder ben ik in het Configuratiescherm gegaan naar Hardware en Geluiden.\r\nMaar bij al die apparaten staat wederom geen Bluetooth apparaten.\r\nType ik in het Zoekveld Bluetooth in, dan krijg ik alleen het Netwerk Centrum te zien...\r\n\r\nKan iemand mij hier mee helpen?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\nReinier Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 [quote=fox-creation;480525]Goedendag,\n \nBij de beschrijving van mijn nieuwe laptop (Packard Bell ML61-B-151) stond dat ik op deze laptop ook Bluethooth had. Boven de F2 toets(ook wel erop) staat dan ook het bluetooth tekentje wat door de Fn toets te bereiken zou zijn.\nDe laptop reageert hier echter totaal niet op.\nVerder ben ik in het Configuratiescherm gegaan naar Hardware en Geluiden.\nMaar bij al die apparaten staat wederom geen Bluetooth apparaten.\nType ik in het Zoekveld Bluetooth in, dan krijg ik alleen het Netwerk Centrum te zien...\n \nKan iemand mij hier mee helpen?\n \nAlvast bedankt!\nReinier[/quote]\n \nGa naar configuratiescherm en klik op hardware toevoegen. de rest wijst zichzelf Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen