Ga naar inhoud

kom niet ingelogd op 1 site

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kom al jaren op een site waar ik op automatisch inloggen heb ingesteld.\r\nNu was het me al een paar keer opgevallen dat ik m\'n reacties op hun forum niet zag staan.Nu kan ik helemaal niet meer inloggen.als ik naam en wachtwoord ingetyp heb en op de inlogknop klik Verdwijnen m;n gegevens sneller dan ik ze ingetypt heb.\r\nOp een mail kreeg ik als reactie dat het aan m\'n pc zou liggen.Maar ik heb tijdelijke bestanden en cookies verwijderd.Bovendien werken alle andere sites waar ik kom gewoon goed.Wat kan de oorzaak zijn? IK denk een fout op die site,maar wie ben ik, ik heb er weinig verstand van.Graag jullie hulp.
Link naar reactie
Ik heb het geprobeert op een oude pc.daarmee kom ik wel op die site.Maar ik internet er liever niet mee omdat ik er geen up to date virusprogramma op heb.Bovendien is die pc ontzettend traag.\r\nMaar met m\'n laptop,Vista,kom ik er nog steeds niet op.Het probleem ligt dus bij m\'n laptop en niet bij die site.Heb echt alles al geprobeert.ook een herstelpunt gemaakt van een tijdstip dat die site nog wel te bereiken was. maar niets helpt.Wat nu?
Link naar reactie
Het is handig als je even het advies van Obelix71 opvolgt, dan kunnen zaken worden uitgesloten.\nAls je nu browst met Internet Explorer, kun je het beste even Firefox downloaden en installeren of andersom...\nAls het met IE niet lukt en Firefox wél, zit het in de instellingen van de browser, als het met beide browsers niet lukt, is er een andere instelling op de PC (misschien host bestand) verantwoordelijk...\n\n\nWe horen het wel...
Link naar reactie
m\'n oude pc met ME staat op dezelfde kabel aangesloten als m\'n laptopmet vista.( via een router)De internetverbinding werkt goed omdat ik nu op de laptop hier ingelogd ben.de site staat bij de beveiliging bij de vertrouwde sites.Het moet dus iets op de laptop zijn die hem weigerd.Ik heb de site al verwijderd en opnieuw op de laptop gezet.Wat kan nu nog?\r\nNOG EVEN UITLEGGEN! Ik kom dus wel met surfen op de site.Maar als ik inwil loggen.Naam en wachtwoord intyp en dan op de inlogknop klik werkt dit niet.ik blijf dus wel op de site,maar kan niet inloggen naar m\'n profiel!!!.Dit lukt wel op met m\'n pc.Maar niet met m\'n laptop.ik werk met windows IE
Link naar reactie
[QUOTE=Doky;480623]Wat kan nu nog?[/QUOTE]\n\nMisschien:\n\n[QUOTE=reintje;480556]Het is handig als je even het advies van Obelix71 opvolgt, dan kunnen zaken worden uitgesloten.\nAls je nu browst met Internet Explorer, kun je het beste even Firefox downloaden en installeren of andersom...\nAls het met IE niet lukt en Firefox wél, zit het in de instellingen van de browser, als het met beide browsers niet lukt, is er een andere instelling op de PC (misschien host bestand) verantwoordelijk...\n\nWe horen het wel...[/QUOTE]\n\nOm te kunnen helpen moeten we toch echt weten of het aan de computerinstellingen ligt of aan de browser (welke gebruik je?) ligt.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...