Ga naar inhoud

Provider Pretium

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Aan allen!\nPretium is mij bekend, ik ben benieuwd of er onder de CiD-ers ook mensen zijn die ADSL via Pretium hebben. Ik heb dat n.l., het is redelijk tot goed, maar m.i. [U]VEEL[/U] te duur. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben... Overigens denk ik dat ik zodra ik van het contract af kan (ik heb adsl vanaf 2004 met een jaarlijkse verlenging) een andere provider ga zoeken.
Link naar reactie
[QUOTE=Justinus;480553]ik heb adsl vanaf 2004 met een jaarlijkse verlenging) een andere provider ga zoeken.[/QUOTE]\r\n\r\nMag die jaarlijkse verlenging nog?? Veel providers bieden tegenwoordig opzegging per maand (na het uitdienen van het jaarcontract); dit schijnt voor een aantal abonnementen veranderd te zijn. Je zou eens kunnen informeren/zoeken op internet.
Link naar reactie
[QUOTE=yoteun;480734]Oke ik moet zeggen, dat hoor je niet vaak dat mensen tevreden zijn over Pretium.\r\nIk ben blij dat het bij jou goed gaat allemaal.]\r\n\r\nEn inderdaad het verlengen mag niet meer.\r\nDus je kan elke maand opzeggen als je wilt straks als de termijn afgelopen is.[/QUOTE]\r\n\r\nIk ben over de \'verbinding\' prima tevreden. Over de daaraan verbonden kosten ben ik slecht te spreken: vergeleken met diverse providers zijn ze m.i. veel te duur! Kijk hun website maar eens! Qua communicatie is het daar slecht gesteld: emailen is niet mogelijk, alleen een duur 0900-nummer (0,15 pm) of per fax. Afhankelijk van de persoon die je telefonisch helpt is de waardering goed tot zeer slecht. Mijn ervaring v.w.b. afspraken: bar slecht! \r\n\r\nWat betreft \'verlengen\': mijn contract ging in april 2004, dus ik kan pas in april 2010 gebruik maken van een maand opzeggen.\r\n\r\nVoor het overige: ik zal (weer) eens googelen en me weer gaan ergeren.\r\n :-@
Link naar reactie
Het is wel prettig dat de verbinding goed is.\r\nDat is wel een van de belangrijkste dingen.\r\nBalen dan dat het contact opnemen erg lastig is.\r\nMaar dat is bij meer providers zo.\r\nAls je mailt krijg je geen antwoord of ze zeggen dat je inderdaad een duur nummer moet bellen voor de vraag die je gesteld hebt......\r\n\r\nMisschien een tip, vraag of ze je kunnen terug bellen.\r\nBij sommige providers doen ze dat.\r\nDat scheelt weer een hoop kosten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 7 maanden later...
Aan allen,\n\nDank voor alle adviezen en opmerkingen...\nInmiddels heb ik me aangemeld bij UPC en afgemeld bij Pretium-ADSL. Van Pretium een bevestiging ontvangen waaruit blijkt dat ze zich houden aan de (wettelijke) voorschriften en mijn abonnement beëindigen per 3.5.2010. Of dit ook werkelijk gebeurt houd ik uiteraard in de gaten!\nVwb de realisatie van het overstappen door en naar UPC: gelet op de reacties op het Forum van UPC was ik enigzins bevreesd. Echter: di-avond begonnen met het installeren van de UPC-spullen, lukte niet vanwege fouten in de UCP-bekabeling etc. Gelukkig had ik een tijdelijke telefoonaansluiting van UPC gekregen... In afwachting van overzetting van Pretium naar UPC van de telefoon ben ik 100% bereikbaar (geweest). Vr-morgen was alles aangesloten, tussentijds was ik via telefoon en internet bij Pretium bereikbaar. Al met al: qua bereikbaarheid heeft de overstap van Di-avond t/m Vr-morgen geduurd i.v.m. fouten \'buitenshuis\', opgelost door 2x een monteur. Niet bereikbaar in die tijd: 0:00 uren! Tot dusver lof voor UPC (dikke plus dus, v.w.b. contact met Helpdesk: dikke min vanwege de € 0,10 per minuut). Overzetting van telefoon: practisch is dit 100% goed gegaan, administratief slecht, kan echter nog goed worden.\nEr van uit gaande dat dit ook goed komt: ik ben dik tevreden! \nPer saldo ben ik onder betere condities dan bij Pretium bij UPC per maand voor internet en telefoon circa € 30,00 per maand voordeliger uit!\nDank aan allen die me direct en indirect in de goede richting hebben geadviseerd!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...