Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Hallo,\r\n\r\nIk heb altijd al een website willen maken, maar dit is nooit echt goed gelukt. Zou iemand mij een duidelijke uitleg kunnen geven hoe ik het beste een site in elkaar zou kunnen zeten? Het liefst gewoon stap voor stap, want ik ben er nog een beginner in :rolleyes: Zelf heb ik wel al eens met myv geprobeerd te werken.\r\n\r\nAlvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 [url]www.websitemaken.be[/url] \ndaar staan goede tutorials over html,php,mysql,css,javascript. en er is ook een forum Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 De 1e vraag is wat je als onderwerp wilt en waar je dat wilt gaan plaatsen. Heb je al een domeinnaam of is het de bedoeling dat het een gratis domein wordt?\nDaarna de vraag hoe je dat wilt gaan maken. Bij sommige hostingbedrijven kun je online je site in elkaar zetten en heb je (bijna) geen kennis nodig.\nWil je het helemaal zelf doen; wil je het met html of met php/database. Het voordeel van die laatste is dat je de site veel interactiever kunt maken. Is echter ook lastiger om te leren.\n\nKortom; een eenvoudige vraag, maar het antwoord is wat lastiger. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 Een tip, schrijf of teken op papier wat je zou willen op de site, een soort stamboom idee, maar dan met onderwerpen en dingen die je erop wilt hebben.\r\nDan is het wat duidelijker voor jezelf wat je wilt en wat je moet doen.\r\n\r\nZelf gebruik ik dreamweaver om een site te maken, daar kan je zowel HTML gebruiken als ook design mode, dus dat je gelijk ziet wat je doet.\r\n\r\nSucces! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 zelf heb ik ook met myv gewerkt hier krijg je al een soort van intro in de html\r\nmaar het is een grote overstap om van myv naar een geavanceerdere webhoste te gaan.\r\nAls ik jou was zou ik eerst nog maar eventjes verder gaan met myv , en het uiterste eruit halen.\r\n\r\nSucces! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2009 Hoi,\r\n\r\nIk heb 8 tutorials geschreven om een website te maken. het is voor beginners dus het zou jou ook moeten lukken:\r\n\r\n[url]www.richard3332.nl[/url] hier staan ze op!\r\n\r\nsucces! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 Ik zal gezegt hebben van probeer eerst eens met een [URL=\"http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wysiwyg+editor&sourceid=navclient-ff&rlz=1B5GGGL_nlNL306NL309&ie=UTF-8\"]wysiwyg editor[/URL] over weg te gaan.\nZo leer je ook html kennen... Een goeie en gratis programma om mee te werken is [URL=\"http://kompozer.net/\"]kompozer[/URL].\nals je een beetje weet hoe het allemaal werkt ga dan eens kijken bij [URL=\"www.leejoo.nl\"]leejoo.nl[/URL] wat je met java-scripts kan doen enzo....\nDit is mijn tip zo ben ik ook begonnen zeg maar...\n\nZal ook fijn zijn als je even reageert op de berichten van de mensen :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 [QUOTE=Richard3332;480704]Hoi,\r\n\r\nIk heb 8 tutorials geschreven om een website te maken. het is voor beginners dus het zou jou ook moeten lukken:\r\n\r\n[url]www.richard3332.nl[/url] hier staan ze op!\r\n\r\nsucces![/QUOTE]\r\n\r\nEn zijn die tutorials dan wel gratis? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2009 [QUOTE=Modje;482527]En zijn die tutorials dan wel gratis?[/QUOTE]\r\n\r\n\"LET OP! Alles tutorials blijven gratis, ook in de toekomst. Alleen voor totaalpakketten met bestanden moet een klein bedrag worden betaald\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Ja de tutorials blijven ALTIJD gratis Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2009 Je hebt de site aangepast en de betaalde download weg gedaan zie ik...\r\nM\'n complimenten; \'t is een aardig end verbeterd. Ik zou alleen de links aan de linkerkant nog even andersom sorteren. Beginnen met 8 is een beetje vreemd... :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2009 Ik heb mijn website gemaakt met Web Pro van Visual steps, inmiddels werkt dit programma niet meer na de laatste download van Java.\r\nIk ben aan het stoeien geweest met Kompozer, maar ik krijg niet alles precies waar ik het hebben wil, wat in Web Pro erg makkelijk werkte.\r\nIk kwam erachter dat ze bij visual steps een nieuw programma verkopen, welke ik nu wil gaan bestellen.\r\nHet heet web easy 8, dan leer je wel geen html, wat ik getracht heb te leren, maar het probleem is dat ik het geleerde niet onthoudt, dus dat geef ik bij deze maar op.\r\n\r\nIk krijg vaak complimenten over onze site, dus je kunt met dit programma echt wel iets leuks maken.\r\nVoor € 37,50 krijg je het programma web easy 8 en een uitgebreid leerboek. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2009 Klinkt bijna als een verkooppraatje..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2009 [QUOTE=Obelix71;484747]Klinkt bijna als een verkooppraatje.....[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nJa als ik het zo terug lees, zou je het bijna denken :D maar heb verder geen belang bij de site of het programma, behalve om er zelf mee te werken.\r\nMaar misschien zijn er meer leken zoals ik die het op die manier prettig vinden werken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2009 [QUOTE=Richard3332;480704]Hoi,\r\n\r\nIk heb 8 tutorials geschreven om een website te maken. het is voor beginners dus het zou jou ook moeten lukken:\r\n\r\n[url]www.richard3332.nl[/url] hier staan ze op!\r\n\r\nsucces![/QUOTE]\r\n\r\nIk ben deze week aan de slag gegaan met deze tutorials, en moet zeggen dat de uitleg erg duidelijk is. wellicht leer ik toch nog wat html en css. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2009 als je een gratis website wil maken met een simpele editor en de mogelijkheid om html te gaan gebruiken gebruik dan [url]http://www.webklik.nl/[/url] hier kun je een gratis account aanmaken en dat bestaat uit een database en een lay out(die kun je veranderen) en een sub domein naam deze is overigens uit te breiden voor een paar euro naar een domein naam. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen