Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Hallo,\r\n\r\nIk heb altijd al een website willen maken, maar dit is nooit echt goed gelukt. Zou iemand mij een duidelijke uitleg kunnen geven hoe ik het beste een site in elkaar zou kunnen zeten? Het liefst gewoon stap voor stap, want ik ben er nog een beginner in :rolleyes: Zelf heb ik wel al eens met myv geprobeerd te werken.\r\n\r\nAlvast bedankt :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 [url]www.websitemaken.be[/url] \ndaar staan goede tutorials over html,php,mysql,css,javascript. en er is ook een forum Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 De 1e vraag is wat je als onderwerp wilt en waar je dat wilt gaan plaatsen. Heb je al een domeinnaam of is het de bedoeling dat het een gratis domein wordt?\nDaarna de vraag hoe je dat wilt gaan maken. Bij sommige hostingbedrijven kun je online je site in elkaar zetten en heb je (bijna) geen kennis nodig.\nWil je het helemaal zelf doen; wil je het met html of met php/database. Het voordeel van die laatste is dat je de site veel interactiever kunt maken. Is echter ook lastiger om te leren.\n\nKortom; een eenvoudige vraag, maar het antwoord is wat lastiger. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 Een tip, schrijf of teken op papier wat je zou willen op de site, een soort stamboom idee, maar dan met onderwerpen en dingen die je erop wilt hebben.\r\nDan is het wat duidelijker voor jezelf wat je wilt en wat je moet doen.\r\n\r\nZelf gebruik ik dreamweaver om een site te maken, daar kan je zowel HTML gebruiken als ook design mode, dus dat je gelijk ziet wat je doet.\r\n\r\nSucces! Quote Link naar reactie