Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Bij het versturen van een mail controleert outlook 2007 de spelling van het onderwerp als Engelse tekst en de bericht-tekst als Nederlands. Kan iemand mij vertellen of, en hoe, dit op te lossen is?\r\nOverigens is zowel Outlook als het OS (XP pro) Nederlandstalig en staat de spellingscontrole ingesteld op Nederlands. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 Een gokje, heb je al eens gekeken bij de land en taalinstellingen via het configuratiescherm?\n\nWellicht iets verkeerd daar.\n\nGroet, Theo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 Bedankt voor je reactie maar die instellingen stonden goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2009 XP of Office een Engelstalige versie met Nederlandstalige languagepack erover?\r\nWij hebben er op de zaak om deze reden ook regelmatig last van dat de spellingscontrole verkeerd staat of gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 nee, volledige NL talig, zowel het OS als office... Ik heb me ook al kleurenblind gezocht naar allerlei instellingen en op forums maar vindt (nog) geen antwoord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2009 Heb je al eens gekeken of in de spellingcontrole van Word alles goed staat? Deze kan als editor voor email ingesteld staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 helaas Edmore, niets raars kunnen vinden. Bij opties voor word/taalinstellingen is Nederlands de standaard bewerkingstaal. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen