Ga naar inhoud

Andere processor

Aanbevolen berichten

Goed punt. Moederbord vervangen levert meestal problemen op bij een OEM versie van Windows (tenzij je de Microsoft medewerker aan de telefoon overtuigd krijgt dat je moederbord stuk was ofzo). Dus moederbord en processor vervangen maakt \'t er wat dat betreft niet beter op. Ook hier geld weer dat als je de medewerker overtuigt krijgt dat het nog dezelfde pc is, er niets aan de hand is. Blijft een beetje een gok dus als je een OEM versie hebt.\r\n\r\nAan de andere kant, een nieuwe OEM versie van XP kost ook niet zo veel meer...
Link naar reactie
Over windows maak ik mij niet zo druk hoor.\nMaar geeft deze processor die ik noemde (De amd Athlon 5200 X2 Boxed)\ngeen problemen en is deze een beetje snel?\n\nEn hier nog even wat specs. van mijn pc:\n\nAmd Athlon 64 3200+\n1,5 GB RAM geheugen DDR \nASUS A8N-E Moederbord\nNvidia Chipset\nNvidia Geforce 9400 GT \n\nGenoeg informatie?\nEr komen in mijn pc zowieso een nieuw moederbord, nieuw ram geheugen en een nieuwe processor.
Link naar reactie
Achja, het maakt me ook niet uit.\n\nIk heb bij een winkel stage gelopen en de verkoper zei dat die processor die ik aan het begin van de thread noemde een hele krachtige snelle was toen ik voor hem een pc\'tje moest bouwen. En inderdaad, dat was ook zo. Natuurlijk niet zo snel als de amd phenoms, maar voor die prijzen mag je dat ook wel verwachten.\n\nIk weet genoeg,\nBedankt, erik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...