Ga naar inhoud

Programmeertaal achterhalen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nSinds een tijdje hebben we op mijn werk nieuwe software voor van alles en nog wat. Deze software is voor veel geld aangeschaft en kwam binnen als dé messias. Echter is dit programma zo traag als dikke stront tegen de berg op, en ik wil graag weten in wat voor taal het gecodeerd is, (want hij opent steeds een dos prompt als hij opstart) en hoe het zou kunnen komen dat het zo ontzettend traag is.\r\n\r\nAlvast bedankt, Roger
Link naar reactie
Roger,\r\n\r\nTen eerste: Denk ik dat je bij de programeur van de software moet zijn. \r\nTen Tweede: Weten we niet om welke software het gaat, en dan nog kun je het niet zomaar achterhalen.\r\nTen derde: De auteur gaat dit niet zomaar prijs geven.....denk ik.\r\n\r\nDus ik zou maar te rade gaan bij de programeur, voor de trage software.
Link naar reactie
Uhm, ja als ik maandag op mijn werk ben zal ik wel even een printscreen maken, en nee de programmeur geeft niks prijs. En omdat het programma met zo\'n bombarie is binnengehaald en voor veel geld, wil de directeur niet zo snel aan nieuwe software, daarom heb ik harde bewijzen nodig omdat het gewoonweg troep is.\n\n@erikdenhouter\n\nHij runned iig een .bat bestand, geen idee wat het is, maar het ziet er hetzelfde uit als een dos-prompt ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...