Ga naar inhoud

Videokaart wordt niet juist weergegeven

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb een acer M3610 met een onboard ATI kaart X1200\r\nen een PCI Express kaart van XFX 9800GT (standaart vanuit de fabriek geleverd)\r\n\r\nNa de recovery ziet het beeld er wazig uit en staat er bij de vidoecontroller standaard videokaart...\r\n\r\nZodra ik kies om de stuurprogramma bij te werken komt er de melding dat er geen nieuwe stuurprogramma kan vinden dat de beste is geinstalleerd.\r\n\r\nNa het downloaden van de XFX driver van de acer site M3610 krijg ik de volgende melding dat de hardware niet compatibale is met de software en de install zal stoppen.\r\n\r\nIk krijg de kaart niet aan de praat iemand een oplossing...\r\nAlvast Bedankt ;)
Link naar reactie
[QUOTE=stefan4ever;480228]Hallo\r\n\r\nIk heb een acer M3610 met een onboard ATI kaart X1200\r\nen een PCI Express kaart van XFX 9800GT (standaart vanuit de fabriek geleverd)\r\n\r\nNa de recovery ziet het beeld er wazig uit en staat er bij de vidoecontroller standaard videokaart...\r\n\r\nZodra ik kies om de stuurprogramma bij te werken komt er de melding dat er geen nieuwe stuurprogramma kan vinden dat de beste is geinstalleerd.\r\n\r\nNa het downloaden van de XFX driver van de acer site M3610 krijg ik de volgende melding dat de hardware niet compatibale is met de software en de install zal stoppen.\r\n\r\nIk krijg de kaart niet aan de praat iemand een oplossing...\r\nAlvast Bedankt ;)[/QUOTE]\r\n\r\nKan het zijn dat je in de BIOS iets hebt veranderd? Het kan zijn dat de standaard grafische adapter staat op Onboard?\r\n\r\nAnders zou ik voor de zekerheid de BIOS terugzetten naar Fabrieksinstellingen.
Link naar reactie
Ik vermoed inderdaad dat je in je BIOS in moet stellen dat je die X1200 niet wilt gebruiken, en dat je primaire VGA adapter op PCI-e zit. Dit klinkt namelijk alsof je alleen de oude drivers van de X1200 verwijderd hebt en die driver van XFX zal dat ding niet herkennen aangezien dat een ATi chip is, en je nieuwe kaart is een nVidia.
Link naar reactie
En de juiste driver voor de XFX9800GT vind je[URL=\"http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us\"] hier(Klik)[/URL] \nBij type ga je voor GForce, serie is dus Gforce 9, bij language niet voor de English (US) gaan, die is puur voor Engelstalige besturingssystemen, English (UK) en de anderen zijn internationaal, dus die kan je nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...