Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Hee,\r\nik kan er maar niet uitkomen welke poorten openstaan op mijn Router, laat staan hoe ik er een kan openmaken. ben al paar dagen op zoek naar een duidelijk site waarop ik dit kan vinden, ik hoop dat iemand me hier kan helpen,\r\nMocht je je afvragen waarom ik een open poort wil. ik wil graag een Live InternetStream beginnen,\r\nik heb internet van HetNetKPN en ik gebruik de ::\r\nRealtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Kijk eens op portforward.com en zoek daar naar je merk/type router. Wat je nu geeft is je netwerkkaart en niet je router. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 [QUOTE=FooBar;480011]Kijk eens op portforward.com en zoek daar naar je merk/type router. Wat je nu geeft is je netwerkkaart en niet je router.[/QUOTE]\r\n\r\nOh dat wist ik niet. ga meteen kijken! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 [QUOTE=TribalWessel;480020]Oh dat wist ik niet. ga meteen kijken![/QUOTE]\r\n\r\nDissen heb ik:\r\n[url]http://fotos.marktplaats.com/kopen/2/c1/4+QPcAtjN/nsOGHlCK5kwA==.jpg[/url]\r\n\r\n\r\nkan de naam niet vinden.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Volgens mij deze..\nExperiabox Siemens HetNet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen