Ga naar inhoud

problemen met gevangenis tycoon 3

Aanbevolen berichten

wie ohw wie kan mij hiermee helpen? ik heb al heel erg veel geprobeerd, het spel starten als administrator, het spel opnieuw installeren enz enz,... spel hapert of sluit zichzelf soms helemaal af. zeker als ik agenten op een willekeurige plek wil laten patrouilleren, dan stopt het hele spel er sowieso mee. ook wordt mijn laptop onwijs warm en heb hem al met perslucht uitgespoten en dat soort dingen. ben zelf natuurlijk op verschillende forums opzoek geweest hoe ik deze nare problemen zou kunne verhelpen. maar helaas niets gevonden. hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,....
Link naar reactie
ja, daar heb je gelijk in, daar zitte inderdaad de meeste fouten ik weet het. inde compatibiliteits modus lijkt ie een klein stukje beter te draaien maar dit is nog niet helemaal de oplossing. ik kan agenten wel laten patrouilleren als ik ze als het ware via een route begeleid. eerst naar buiten sturen en naar de plek waar ik ze wil hebbe, eenmaal daar aangekomen lukt het wel. maar zo af en toe valt ie nog steeds uit. ja het spel dan. dan zie ik aleen staan: prison tycoon 3 executable werkt niet meer! maar verder nog steeds geen oplossing. overigens geeft ie wel aan dat ie het gaat melden wanneer er een oplossing beschikbaar is maar dat gebeurt niet! ik snap er niks van :S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...