Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 wie ohw wie kan mij hiermee helpen? ik heb al heel erg veel geprobeerd, het spel starten als administrator, het spel opnieuw installeren enz enz,... spel hapert of sluit zichzelf soms helemaal af. zeker als ik agenten op een willekeurige plek wil laten patrouilleren, dan stopt het hele spel er sowieso mee. ook wordt mijn laptop onwijs warm en heb hem al met perslucht uitgespoten en dat soort dingen. ben zelf natuurlijk op verschillende forums opzoek geweest hoe ik deze nare problemen zou kunne verhelpen. maar helaas niets gevonden. hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 en nee de drivers videokaart en stuurprogramma\'s zijn allemaal up to date dus daar kan het absoluut niet aan liggen. ik draai alles onder vista en denk nu wel veel vaker om terug te gaan naar xp. wie kan mij hiermee helpen? wie weet wat het probleem zou kunne zijn? graag reactie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 probeer het spel eens in compatibiliteitsmode xp te spelen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 En wat zijn de specificaties van de laptop? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2009 ja, daar heb je gelijk in, daar zitte inderdaad de meeste fouten ik weet het. inde compatibiliteits modus lijkt ie een klein stukje beter te draaien maar dit is nog niet helemaal de oplossing. ik kan agenten wel laten patrouilleren als ik ze als het ware via een route begeleid. eerst naar buiten sturen en naar de plek waar ik ze wil hebbe, eenmaal daar aangekomen lukt het wel. maar zo af en toe valt ie nog steeds uit. ja het spel dan. dan zie ik aleen staan: prison tycoon 3 executable werkt niet meer! maar verder nog steeds geen oplossing. overigens geeft ie wel aan dat ie het gaat melden wanneer er een oplossing beschikbaar is maar dat gebeurt niet! ik snap er niks van :S Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen