Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Hallo,\r\n\r\nIk moet binnenkort een fotopresentatie houden, die de hele avond doorlopend moet draaien en waarbij ik eventueel ook nog teksten bij de foto\'s kan zetten.\r\nIn welk programma zouden jullie dit gaan doen?? powerpoint, in een film zetten, of misschien nog iets compleet anders. Wie geeft me advies\r\n\r\ngroet Harjan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Hoe ga je het laten zien? Op PC, beamer of....???? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 deze \n[URL]http://www.photodex.com/[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik ga het laten zien met een beamer, via de laptop. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Tip van tjoekse is de mooiste...\nKan ook met Powerpoint en als het gratis moet met de Open Office tegenhanger Impress. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen