Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2009 Delen Geplaatst: 14 maart 2009 Pluuske, ik heb onlangs dezelfde audio/video grabber gekocht.\r\nZelfde probleem: geen geluid onder Vista wel met XP.\r\nHeeft u al een oplossing gevonden?\r\n\r\nYvB Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2009 Krijg de grabber ook niet aan de praat. Met steekwoorden \"cmp-usbvg5\" + Vista\r\nzag ik een melding van kabeltje.com dat de grabber NIET onder Vista werkt.\r\n12webshop.nl zegt hetzelfde. Ook andere engelse web-winkels zeggen hetzelfde.\r\nOplossing nergens te vinden. Zal een e-mail sturen naar Nedis BV (Inkoop) en ben benieuwd naar hun antwoord.\r\n\r\nJohnTuil\r\n:| Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Ik heb dezelfde audio/video grabber aangeschaft maar na installatie en aansluiting kan er geen driver voor de video capture controller worden gevonden.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik dit kan oplossen?\r\n\r\nAllan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2009 Ik heb deze ook en ben ook een tijdje bezig geweest met het installeren van dit product. Ik heb contact gehad met de leverancier van dit product en die konden mij het volgende melden:\r\n\r\nDe grabber werkt niet onder Windows XP 64bit, Windows Vista 64bit, Windows 7.\r\n\r\nOok is er een nieuwe driver te downloaden op:\r\n\r\n[url]http://www.nedis.nl/datasheets/DRIVER_CMP-USBVG5_(373MB).ZIP[/url]\r\n\r\nSuc6 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen