Ga naar inhoud

Beeld 'uitgeveegd' na nieuwe kabel

Aanbevolen berichten

Omdat ik mijn computer wat verder van m\'n beeldscherm heb gezet heb ik er een andere (langere) kabel tussen gedaan. Sinds ik mijn computer weer heb aangezet is het net alsof je met je arm over nog niet droge inkt hebt geveegd. Alles heeft een uitloop naar rechts. \r\nIk ga ervan uit dat dit komt door de kabel, het zou anders wel heel erg toevallig zijn dat er precies iets gebeurt op het moment dat ik er een andere kabel aan zet, maar hoe los ik het op?\r\nKan het aan de kabel liggen? Kan hij te lang zijn? Heeft iemand een suggestie om het op te lossen, anders dan de oude kabel weer aansluiten?\r\nBedankt!
Link naar reactie
De kabel kan kapot zijn, er hoeft maar 1 zo\'n pinnetje niet goed te zitten of afgebroken te zijn en je beeld geeft wat anders weer. Je kan even je oude kabel proberen, geeft die wel goed beeld dan zou ik zeggen dat de nieuwe niet in orde is. \nWat ook gebeurd kan zijn is door het wisselen van de kabel je videokaart misschien niet meer recht in zijn slot zit, dus kast even open en controleren. \nEn misschien heb je de mogelijkheid de nieuwe kabel op een andere pc te proberen, zo kan je e.e.a. uitsluiten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...