Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2009 Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 Hallo,\r\n\r\nIk zit sinds vandaag met een probleem op Vista. Mijn externe harde schijf en mijn ipod worden niet meer herkend op de PC:\r\n[IMG]http://i28.tinypic.com/whz0w4.png[/IMG]\r\n\r\nIk heb al van alles geprobeerd, de drivers gewist en opnieuw laten installeren, USB ingang, en een andere PC. Dat laatste werkte dan wel, maar daar heb ik niks aan.\r\n\r\nIs er iemand die me kan helpen? :?\r\n\r\nOverigens doen mijn muis en toetsenbord het wel gewoon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 voor mijn part is dit rotzooi\r\nik heb het hetzelfde probleem gehad met een archos 404 maar hij werkte wel.\r\nsorr ik heb geen idee hoe je dit moet bestrijden\r\nen dit probleem komt vaak in vista voor zover ik het weet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 weet niet of dit werk maar hang ze er eens aan en herstart dan je pc Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 Oke, weet iemand van jullie of het zegmaar aan de software ligt? (Dus als ik de fabrieksinstellingen terug zet, is het dan verholpen) of is het gewoon kapot? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Kan zo veel zijn.\nMaar het is denk ik niet \"gewoon kapot\".\n\nHaal eens alles rustig uit de USB aansluitingen, en schakel je PC uit. Trek dan de stekker er eens een minuutje uit, en herstart.\n\nAls de PC dan echt goed is opgestart (2-3 minuten) plug je één van die apparaten opnieuw in.\nWie weet...\n\nKijk hier ook eens, SP 2 was de oplossing:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=475618#post475618[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 ik had met mijn archos vroeger op een andewr computer geprobeerd en het leek alsnof er niks was gebeurd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 het is misschien een domme vraag...\r\n\r\ngebruik je sinds het probleem andere kabeltjes voor je externe harde schijf en/of iPod?\r\n\r\ndit heb ik ook eens gehad en dat lag aan me nieuwe kabels Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen