Ga naar inhoud

Msn smileys

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wil graag mijn laptop opnieuw installeren maar wil ook graag de map vinden waar mijn msn smileys in staan? Zo zonde als deze verloren gaan. Ik vond er wel al een topic over (moest daar een nw topic aanmaken ;)) . Daar werd geadvisseerd ze bij iemand anders onder te brengen tijdelijk, maar daar ga ik maar niet aan beginnen aangezien het er erg veel zijn. Ze moeten toch ergens staan op je lap/ pc? \r\n\r\nIs het mogelijk mij specifiek uit te leggen waar deze map zich bevind op mijn lap (ik zie altijd van die snelle antwoorden wat voor velen hier heel normaal is maar voor mij Jargon, ik heb graag stap voor stap uitleg haha)? \r\n\r\nIk had al iets gevonden om je msn te backuppen maar hoe krijg ik die smileys dan weer op mn nwe msn?\r\n\r\nHoor het graag van iemand.\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
[quote=Princessyaartje;480471]kom tot hier en kan local settings niet vinden?\n\nC:\\Documents and Settings\\gebruikersnaam\\.......[/quote]\n\nLocal Settings is een verborgen map. Die moet je eerst even zichtbaar maken. \nvoor XP is dat: Configuratiescherm > Vormgeving en thema\'s > Mapopties > tabblad Weergave > stip zetten in Verborgen bestanden en mappen weergeven > Toepassen > Ok...\n\n\nNu kun je de map Local Settings met de verkenner wel vinden...\n\n[quote=Princessyaartje;480470]jeetje klinkt vast dom in jullie oren uh ogen ;) maar ik kan het niet vinden en wat bedoel je met kopieren?[/quote]\n\nObelix71 bedoelt dat je daar de mappen kunt kopiëren\n\n[ATTACH]14510[/ATTACH]\n\nOmdat je de laptop opnieuw wilt installeren, kun je de mappen het veiligst even op een CDtje branden of naar een stick kopiëren.\nAls je opnieuw hebt geinstalleerd, met zelfde gebruikersnaam en bij gebruik zelfde msn adres, kun je de mappen weer naar de plek kopiëren waar ze op de oude installatie vandaan kwamen. Als daar nu al mappen staan, deze mappen er overheen kopiëren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...