Ga naar inhoud

Problemen met IE en Firefox (of wat nog meer...

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,\r\n\r\nSinds een aantal dagen kamp ik met computerproblemen. Erg veel verstand heb ik er helaas niet van, maar een aantal stappen heb ik toch al gezet.\r\n\r\nDe problemen waren:\r\n- traag internet\r\n- vastlopen programma\'s\r\n- virusscanner die aangaf niet meer te werken (Antivir)\r\n\r\nGisteren werden de problemen groter en was het niet meer mogelijk om Internet Explorer te openen. IE heb ik dus verwijderd. Firefox opende pagina\'s als die van AVG niet meer. Ook was het onmogelijk om bijvoorbeeld bij bol.com een bestelling te verzenden.\r\n\r\nSituatie nu:\r\n- ik heb Panda als virusscanner weten te installeren. Panda heeft een Trojan verwijderd. Panda geeft nu ook aan dat er geen problemen op het systeem zitten.\r\n\r\n- ik heb IE 8.0 geinstalleerd\r\n\r\nProblemen nu:\r\n\r\n- IE en Firefox openen allebei bepaalde pagina\'s niet.\r\nMeldingen in IE bij bijvoorbeeld Gmail: Navigatie wordt geblokkeerd. Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.\r\n\r\nBij het openen van progamma\'s als Word en Excel krijg ik de melding dat het programma geen geldige Windowskopie is. Dit heb ik nog nooit eerder in beeld gekregen.\r\n\r\nFirefox geeft bij bijv. [url]www.avg.com[/url] de melding: De verbinding werd geherinitialiseerd...\r\n\r\nIk weet even niet meer wat te doen. Wie kan me helpen? Firefox heeft tot een aantal dagen terug prima gefunctioneerd. IE gebruikte ik amper, maar heb ik nu weer geïnstalleerd om verschillen te bespeuren.\r\n\r\nAlvast heel hartelijk dank!\r\n\r\nPeter:(
Link naar reactie
Bedankt!\n\nEn de link naar de website die net gegeven werd, die doet het dus bijvoorbeeld weer niet. Ik krijg dan de melding Firefox kan geen verbinding maken met de server op [url]www.malwarebytes.org[/url] (in FF)\n\nIn IE word ik doorgestuurd naar google, om daarna de website \'feedbaby\' te krijgen. \n\nOok de link naar het downloaden van hijacklog doet het niet! Kan niks openen...\n\nSchiet dus allemaal niet op!
Link naar reactie
Heb je een andere PC in de buurt waarmee je wel op I-net komt?\nDownload dan daarmee MBAM en zet \'m op een USB stick, steek die in de besmette PC, en start het programma en laat \'m scannen, doe eerst maar een snelle scan, en met een beetje mazzel kan je dan weer op internet . Dan kan je met de grote schoonmaak beginnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...