Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik heb doormiddel van msconfig een aantal opstartprogramma\'s uitgeschakeld. Nu krijg ik echter om de zoveel tijd melding dat er opstartprogramma\'s geblokkeerd worden. :confused:\r\nWeet iemand hoe ik dit kan verhelpen? (in de opties van msconfig zag ik niet direct iets bruikbaars staan) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Welke opstartprogramma\'s zouden worden geblokkeerd dan?\n\nOf krijg je de melding dat je instellingen hebt veranderd en of dat akkoord is? Die melding zou je 1x moeten krijgen en dan aangeven dat je die niet meer wilt zien (vinkje zetten). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik weet niet of dit er ook maar ies mee te maken heeft, maar ik krijg elke keer bij het opstarten van mijn vista laptop de vraag of ik java wil toestaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 via msconfig weer aanzetten,zal wel helpen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 [QUOTE=Obelix71;479330]Welke opstartprogramma\'s zouden worden geblokkeerd dan?\r\n\r\nOf krijg je de melding dat je instellingen hebt veranderd en of dat akkoord is? Die melding zou je 1x moeten krijgen en dan aangeven dat je die niet meer wilt zien (vinkje zetten).[/QUOTE]\r\n\r\nVinkje linksonderen aankruisen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 meldingen van het UAC uitschakelen helpt ook. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 [quote=boodhaa;479387]meldingen van het UAC uitschakelen helpt ook.[/quote] Dat is net zoiets als de boodschapper die het slechte nieuws brengt, vermoorden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen