Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2008 Delen Geplaatst: 30 oktober 2008 hi there,\r\n\r\nWij, bij mapcreations, \r\nmaken mappen voor farcry2,Downloadbaar voor mensen die alleen LAN spelen, \r\nWe hosten ze ook zelf, en zijn ook downloadbaar via map community. We hebben er al best veel maar alleen enkelen staan geregistreerd als product van mapcreations, chek youtube voor de map previeuws en site link.\r\n\r\n* CODWAW is best goed, leukste is zombie ( Ik ga altijd als laatste dood). \r\nnadeel is dat je een goede pc nodig hebt, vergeleke farcry2.\r\n\r\n\r\nMapCreations,\r\nNL-Raider. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 [QUOTE=mark93;425485]ik heb far cry 2 maar ben in de war met al die classen en wapens...\r\nJe hebt dus commando, rebel, saboteur enz. En elke class heeft 3/4 wapens. Als je in een server gaat is alleen het eerste vd 3 wapens vrij. Hoe speel ik diamanten vrij om wapens vrij die maken online? En als ik een wapen vrijmaak met diamanten is hij dan voor altijd vrij. Of alleen op dat moment in die bepaalde server?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nDoor in Ranked te spelen,\r\nin unranked krijg je alleen diamanten in die server, daarna ben je ze weer kwijt,\r\ndiamanten krijg je als je leveld.\r\n\r\nmapcreations,\r\nNL-Raider. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen