Ga naar inhoud

Bijlages worden in stukken verdeeld

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb problemen met Windows mail.\r\n\r\nAls ik een bijlage wil versturen dan krijg ik het probleem. In mij outbox staat 1 mail, maar als ik op verzenden druk dan zie ik dat er wel 14 stukjes verstuurt worden. Verzenden van 1 (14) 2...3...4.. enz. \r\n\r\nIk heb al zitten zoeken wat ik er aan zou kunnen doen en al wat mensen geraadpleegd, maar ik ben nog niemand tegen gekomen die het zelfde probleem heeft (gehad),\r\nHet is niet omdat de bestanden te groot zijn, want de laatste die ik wilde versturen was 808kb. \r\n\r\nWie kent het probleem en heeft een oplossing?
Link naar reactie
Bij Outlook Express had je de mogelijkheid om bijlagen automatisch in delen te laten verzenden om te voorkomen dat een mail geweigerd werd omdat \'ie te groot was. Windows Mail is de opvolger/vervanger van OE, ik neem dus aan dat daar ook zo\'instelling in zit. Bij OE zit het bij Accounts>Eigenschappen van het account>tabblad Geavanceerd. Daar kun je instellen vanaf welke grootte de bijlage opgesplitst wordt. Even zoeken dus waar dat bij WM zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...