Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 om het half uur blijft windows vragen om productdrivers te installeren,terwijl dat eigenlijk niet nodig is. hoe kan ik dat ongedaan maken? waar in het systeem kan ik dat vinden om die opdracht ongedaan te maken? alvast bedankt..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Systeemherstel al geprobeerd?\r\n\r\nSinds wanneer heb jer last van? Toen iets (update) veranderd aan je systeem? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 bij het verwijderen van onnodige/dubbele bestanden door advanced systemcare zijn er waarschijnlijk ook productdrivers verwijderd,vandaar deze herhaaldelijke waarschuwing van windows,ik wil dit nu ongedaan maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 opnieuw installeren misschien??????????? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Ik heb helaas de windows installatie- cd niet meer.wat nu? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Welke drivers worden bedoeld? dit is een algemene melding.\r\n\r\nIn ASC is er ook een mogelijkheid om de veranderingen ongedaan te maken door het terugzetten van de gemaakte backup van die verwijderde register sleutels.\r\n\r\nOf gewoon een detectie starten, alhoewel ik denk dat het een driver voor een printer is die weg is.\r\n[url]http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 het zijn product-drivers voor foto en beeldbewerking van hp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 wat kan ik nu het beste doen,om het ongedaan te maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Al met ASC gekeken om die sleutel terug te zetten?\r\nOf de printersoftware installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Gooi die HP software er af en installeer het daarna opnieuw...... Erg bekend probleem met zowat alle HP-software/drivers..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 maar ik heb geen installatie cd-rom.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Er valt niks te lenen,want iedereen die ik ken is op vakantie of heeft een andere versie van windows... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 [QUOTE=snof;479464]Er valt niks te lenen,want iedereen die ik ken is op vakantie of heeft een andere versie van windows...[/QUOTE]\r\n\r\nDownload gewoon ALLE drivers die je maar kan vinden voor jouw HP product(en) op [url]www.hp.nl[/url] en installeer ze gewoon 1 voor 1. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 het beste is om van Start naar uitvoeren te gaan. daar regedit in te typen naar de HKEY_LOCAL_MACHINE\r\nSoftware\r\nHewlett Packard \r\n\r\nte gaan en daar de desbetreffende registerkey aan te klikken en de waarde op 0 (nul) te zetten. \r\nMocht deze al op 0 (nul) staan dan zet je hem op 1.\r\nDan ben je dat vervelende gezeur kwijt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Heb ik gedaan,wat is dan desbetreffende registerkey? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Ik heb regedit- HKEY_LOKAL_MACHINE-Software-Hewlett Packard tot zover gedaan,maar dan.......desbetreffende registerkey? welke? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 [QUOTE=snof;479800]Ik heb regedit- HKEY_LOKAL_MACHINE-Software-Hewlett Packard tot zover gedaan,maar dan.......desbetreffende registerkey? welke?[/QUOTE]\r\n\r\nWelke heb je staan. Ik gebruik zelf geen HP printers, dus kan ik je het niet vertellen. \r\nGeef eens aan welke je hebt staan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 ab[standaard] type REG_SZ gegevens[geen waarde ingesteld] ,of is dit een algemeen iets?..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 mischien met msconfig/opstarten , alle vinkjes weghalen bij HP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2009 Ik heb dit gedaan,even afwachten wat er gebeurt....... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen