Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Beste Forum ,\r\n\r\nBij het opstarten van mijn Pc wilde het scherm niet opstarten.Na een herstart kwam de Pc in de veilige modus terecht en functioneerde alles. Toen ik echter de Pc opnieuw wilde starten ( dus niet in de veilige modus ) was het beeld vreemd. Hetzelfde beeld als in de veilige modus.Voor de rest ging alles wel oke.Wat gaat er nu mis en hoe kan ik het verhelpen.Ik ben geen computergenie , dus ik hoop dat je mij op een duidelijke manier advies kan geven.Het is een oude Pc ( windows 98 ) , maar het is nog goed bruikbaar naast mijn laptop Xp.\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reacties ,\r\n\r\nMet vriendelijke groet , Rob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik denk dat je scherm resolutie verandert is, moet je even bij de scherm instellingen kijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 [QUOTE=Bigster;479200]Ik denk dat je scherm resolutie verandert is, moet je even bij de scherm instellingen kijken.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHallo Bigster ,\r\n\r\nBedankt voor jouw reactie ! Mijn beeld is weer helemaal super !!\r\n\r\nGroeten v. Rob ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen