Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Ik ga binnenkort een nieuwe PC kopen. Nu vroeg ik me af of de samenstelling die ik nu heb wat is? Aanvullingen en aanpassingen welkom.\n\n[B]Processor:[/B] AMD Phenom II X4 810\n \n \n[B]Processor koeler:[/B] Scythe Mugen 2\n \n \n[B]Moederbord:[/B] Asus M4A78 PRO\n \n \n[B]Geheugen[/B]: Corsair XMS3 DHX DDR3 2x2GB PC3-10666 CL9\n \n \n[B]Grafische kaart:[/B] Asus EAH4870 HTDI/1G Dark Knight \n \n \n[B]Harde Schijf:[/B] 2x Western Digital Caviar Black 640GB 32 MB cache\n \n \n[B]Dvd-Rewriter:[/B] Samsung Super-WriteMaster SH-S223Q\n \n \n[B]Cardreader:[/B] TakeMS CardReader 64in1\n \n \n[B]Voeding: [/B]Cooler Master Real Power M620\n \n \n[B]Behuizing:[/B] Cooler Master CM690\n\nEDIT\nMoederbord, geheugen en grafische kaart aangepast Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 [url]http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_ATI_Radeon_HD4000/Sapphire/HD4770/-1077520/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD4000[/url] :rolleyes:Deze videokaart is de betere budgetkaart om toch behoorlijk mee te gamen.Voor de rest een leuk systeempje. Misschien handig om te vertellen wat je met de pc wil gaan doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2009 Bedankt voor de tip. Heb het meteen aangepast, deze videokaart is inderdaad beter als je naar de prijs/kwaliteit kijkt.\nIk wil hem gaan gebruiken voor alle standaard dingen zoals e-mailen, internetten, msn etc. Ik wil er ook goed foto\'s mee kunnen bewerken(PCS4), en in de toekomst video\'s bewerken. En een spelletje op z\'n tijd is ook niet verkeerd.\nWat denken jullie van de processor? Toch deze,een AMD Phenom II X4 940 of misschien een Intel?\nEn weet iemand of de processor, de processor koeler, het moederbord, en het geheugen wel compatible zijn? En zo niet, weet je dan goeie vervangers? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 de processor koeler kan je denk ik wel weg laten, in ieder geval als je niet gaat over clocken. \r\nJe moet alleen wel een ander moederbord, dit bord is voor intel processoren, en je hebt een amd processor dus moet je ook een moederbord met een chipset die gemaakt is voor amd. Kijk deze bijvoorbeeld. \r\nDeze past goed in je budget, ingebouwde geluidskaart en genoeg sloten voor jou samenstelling.\r\n[url]https://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/32202#p-4-productid-078048[/url]\r\n\r\nAlleen is dit moederbord op het moment niet verkrijgbaar, dus dan is het nog wel 2-3 weken wachten voordat je een systeem thuis hebt staan!\r\n\r\n/:EDIT Oeps! Doe ik er een moederbord bij voor de processor ondersteunt het de geheugen modules niet meer 0.o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 Weet jij misschien andere geheugenmodules die wel bij elkaar passen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2009 [QUOTE]/:EDIT Oeps! Doe ik er een moederbord bij voor de processor ondersteunt het de geheugen modules niet meer 0.o[/QUOTE]\nWeet iemand dan misschien geheugen dat wordt ondersteund door het moederbord?\nHet liefst 4GB DDR3. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2009 Heeft iemand al iets? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 lol\r\nik heb de link van het moederbord veranderd\r\ndeze werkt goed met ddr3 :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 Oke dan:D\nWeet je dan ook nog goed ddr3 geheugen van 4 gb of meer. Want daar heb ik niet zoveel verstand van. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2009 [QUOTE=Kavish;479596]Oke dan:D\r\nWeet je dan ook nog goed ddr3 geheugen van 4 gb of meer. Want daar heb ik niet zoveel verstand van.[/QUOTE]\r\n\r\nVan het merk Corsair zit je altijd goed...... Zeker op gigabyte moederborden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2009 Is deze wat dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2009 Iedereen bedankt voor jullie hulp en advies! De spullen zijn net besteld. Hieronder even de samenstelling.\n\nProcessor: Intel core 2 quad q9550\n\n\nProcessor koeler: Scythe Mugen 2\n\n\nMoederbord: Asrock P45TurboTwins2000\n\n\nGeheugen: Corsair XMS3 DHX 4 GB \n\n\nGrafische kaart: ASUS EAH4870/HTDI/1G\n\n\nHarde Schijf: 2x Western Digital Caviar Black 500GB 32 MB cache\n\n\nVoeding: Cooler Master Real Power M520\n\n\nBehuizing: Cooler Master CM690 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen