Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2009 Delen Geplaatst: 4 augustus 2009 De voeding voor mijn Lenovo T61 is 20V 3,25Ah (65 watt ) of 20V 4,5Ah (de 90 watt variant).\r\n\r\nIk heb nog liggen een Dell voeding van 19,5V 4.62A (ook 90 watt). Als ik de connector vervang die in de laptop ga zou dit kunnen/moeten werken of is er een mogelijkheid dat ik de laptop beschadig? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2009 Nee, het enige verschil wat je mogelijk merkt is dat je scherm iets minder fel brand i.v.m. de lagere spanning maar ik denk dat dit zo minimaal is dat het niet eens opvalt. Er kan in ieder geval niets defect raken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2009 Dank je werkt idd, maar daar was flink wat modificatie van bestaande connector voor nodig. Een 7.9mm x 5.5 mm voedingsconnector is niet te vinden bij de electronicaboeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2009 Nee, het zijn echte \'buitenmodelletjes\'. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen