Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2009 Delen Geplaatst: 3 augustus 2009 Hallo,\r\n\r\nEen vriend van mij heeft voor onze fanfare een website gemaakt. Helaas brengt het openen van die site steevast een pop-up, die bij mij netjes door Firefox wordt geblokkeerd. Maar als ik dan Firefox afsluit blijkt er nog een reclame banner op het scherm te staan.\r\n\r\nIk kan in de betreffende website niet ontdekken waar die ongewenste activiteit vandaan komt.\r\n\r\nIs er iemand die met dit soort zaken mee te maken heeft gehad en kan die de remedie vertellen. En hoe kan deze reclame in een website komen? \r\nDe website is [url]www.cjmdewit.nl/euphonia[/url]\r\n\r\nBij voobaat bedankt\r\n\r\nKobuske Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2009 Grote kans dat de bezoekersteller linksboven de boosdoener is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2009 Hoi Kobuske, ik heb het nagekeken, het ligt aan het javascript: [B]eas.js[/B]\r\n\r\nDie zorgt ervoor dat er een popup tevoorschijn komt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2009 @ Obelix en Data\n\nBedankt voor de oplossing. Het bleek inderdaad die Netstat counter te zijn.\nDat stukje HTML zal dus verwijderd worden.\n\nMVG\n\nkobuske Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen